forum Love, Sex, and Romance ›› do you use toys ›› new reply Post Reply
Kev_in
One falls off
4,586 Posts
38/M/PA


online   (6)
October 7 2010 9:48 PM   QuickQuote Quote  
Originally posted by: AtWarWithAmeliaLOL

Lmao. I only ever smoked it a couple times to see what it was like.



I never understood this rational. Hmm never let a horse take a shit on my face, guess I'll give it a try...
Mariano Rivera
the sandman
36,573 Posts
9/M/NE


offline   (1)
October 7 2010 9:50 PM   QuickQuote Quote  
every bit of drug education shows that there is no upside to doing meth OH IM GONNA DO IT ANYWAY
Bashar al-Asad
In sha'Allah
38,210 Posts
47/M/PA


offline   (11)
October 7 2010 9:50 PM   QuickQuote Quote  
smoking meth feels awesome
Davey.
Baby Cole
43,589 Posts
33/M/NA


offline  mobile reply   (13)
October 7 2010 9:50 PM   QuickQuote Quote  
Man, you're crazy. Manure crazy.
Bashar al-Asad
In sha'Allah
38,210 Posts
47/M/PA


offline   (11)
October 7 2010 9:52 PM   QuickQuote Quote  
I HATE MANURE
AtWarWithAmeliaLOL
Time Husk
16,678 Posts
32/M/NA


offline  mobile reply   (1)
October 7 2010 9:53 PM   QuickQuote Quote  
Originally posted by:Kev_in

Originally posted by: AtWarWithAmeliaLOL

Lmao. I only ever smoked it a couple times to see what it was like.



I never understood this rational. Hmm never let a horse take a shit on my face, guess I'll give it a try...


Having a horse shit on your face doesn't get you high.. even if it did I probably still wouldn't do it.
Davey.
Baby Cole
43,589 Posts
33/M/NA


offline  mobile reply   (13)
October 7 2010 9:58 PM   QuickQuote Quote  
Someone make a new poll thread. If letting a horse shit on your head got you high, would you do it?
AtWarWithAmeliaLOL
Time Husk
16,678 Posts
32/M/NA


offline  mobile reply   (1)
October 7 2010 9:58 PM   QuickQuote Quote  
Originally posted by:Mariano Rivera

every bit of drug education shows that there is no upside to doing meth OH IM GONNA DO IT ANYWAY


Oh you mean like alcohol too?
I know the two are nothing alike and I'm not comparing them but the same logic applies.
Kev_in
One falls off
4,586 Posts
38/M/PA


online   (6)
October 7 2010 10:00 PM   QuickQuote Quote  
Illgottengain
Time Husk
141 Posts
35/M/PA


offline   (1)
October 8 2010 1:11 AM   QuickQuote Quote  
Originally posted by: Gatsby

Originally posted by: Illgottengain

I invested quite a bit of money on some kink toys. All leather, all the way. One of the coolest toys was the feeldoe, but it was a little harder for the ex to use on me than what she expected. The nipple clamps and the cockring are my favorites though.



you like to be fucked in the ass?




Yup. Some days I do.
AtWarWithAmeliaLOL
Time Husk
16,678 Posts
32/M/NA


offline  mobile reply   (1)
October 8 2010 1:13 AM   QuickQuote Quote  
lmao
Strange Dong
8===D
5,619 Posts
36/M/PA


offline     (10)
October 8 2010 1:23 AM   QuickQuote Quote  
I have used a Kitana Sword if that counts.
theBANGscene
Time Husk
29 Posts
29/F/MI


offline 
October 10 2010 6:08 PM   QuickQuote Quote  
Originally posted by: mark devito

I have used a Kitana Sword if that counts.



AtWarWithAmeliaLOL
Time Husk
16,678 Posts
32/M/NA


offline   (1)
October 17 2010 4:42 AM   QuickQuote Quote  
a travesty, for sure.
AtWarWithAmeliaLOL
Time Husk
16,678 Posts
32/M/NA


offline  mobile reply   (1)
October 17 2010 7:16 PM   QuickQuote Quote  
ur a clevr boy
forum Love, Sex, and Romance ›› do you use toys ›› new reply Post Reply

Quick Reply - RE: do you use toys

Connect with Facebook to comment: Login w/FB

or Sign up free! - or login:







Subject


wrap selection with italics
wrap selection with bold
insert less than symbol
insert greater than symbol


google image Insert Google Images
Share a Band



Your ad here?