recommend me some emo 39 replies, 45301 views

Candide
8/18/2007 10:36:00 PM
i know my fair share and am looking for some new stuff, i really like the whole joshua fit for battle, neil perry, hot cross sound
pat burke
8/19/2007 2:29:00 AM
spirit of versailles
aboutleaving
8/19/2007 7:09:00 AM
amanda woodward
LHC Mike
8/19/2007 2:46:00 PM
Oh shit emo fucking right...
Gotta get that, I sliced my artery out of agnst
or
My grass is emo so it cuts it self
by
the best emo band ever...

up and down not across........
xakenx
8/19/2007 4:33:00 PM
Funeral Diner
Saetia
La Quiete
Orchid
Jerome's Dream
Ampere
City of Caterpillar
Pg. 99
Circle Takes the Square
LHC Mike
8/19/2007 9:11:00 PM
demisuaspi your fucking gay...get over it and acept the truth.Oh yea and just remember if your gonna cut dont go across the street,go up and down...well fuck how you wanna do it is entirely up to you but...at least try to hit an artery for me...please...
Candide
8/19/2007 11:26:00 PM
sweeeet, theres a few i havent heard, ill check em out

and lhc youre one dumbass motherfucker
Candide
8/19/2007 11:27:00 PM
lhc's interests

LHC,Two Steppin,Break Downs,Body Modification,Graffitti,Working,Computers,Working out...right....

CLOSET CASE ANYONE?!?!?!?!111
Candide
8/19/2007 11:28:00 PM
Originally posted by:Broken Skull

bongripper.

tears shit up, but not quite what im looking for
aboutleaving
8/20/2007 8:16:00 AM
Originally posted by: LHC Mike

demisuaspi your fucking gay...get over it and acept the truth.Oh yea and just remember if your gonna cut dont go across the street,go up and down...well fuck how you wanna do it is entirely up to you but...at least try to hit an artery for me...please...

Original/90s emo

Go find out what it is, winner.
hanszimmer
8/20/2007 8:24:00 AM
pg. 99, the now-denial, majority rule, funeral diner, bucket full of teeth, ampere...
John Barlow
8/20/2007 8:58:00 AM
Joshua Fit for Battle...there's a name from the past.
GoodTimesGone
8/20/2007 3:35:00 PM
lol @ the same exact bands being listed in these threads every time they pop up

and lol @ everyone just repeating eachother

i'll make a list of shit that hasn't been tossed around here a billion times already later today.
LHC Mike
8/21/2007 5:48:00 PM
Sword of the lord...hmmmmm thats pretty gay-tarded
LHC Mike
8/22/2007 2:34:00 PM
demisuaspi

Shit music...what because you have to listen to whiney ass lyrics to be cool these days well damn...your pretty fuck-tarded and so is your name so why dont you go drown your self in your mothers nasty cunt water...
LHC Mike
8/22/2007 2:36:00 PM
Original 90s emo still gay still emo know what it is...heres where you insert a bag of moist dicks into you mouth slut...
Ghostflesh
8/22/2007 2:52:00 PM
Originally posted by: LHC Mike

Original 90s emo still gay still emo know what it is...heres where you insert a bag of moist dicks into you mouth slut...


tool
palealeisgreat
8/22/2007 3:16:00 PM
Originally posted by:Green Hell

early ATDI

and

Polar Bear Club
cory..
8/22/2007 3:24:00 PM
Yaphet Kotto
Textbook Traitors
Mono
?olsui? l ? ? ?
8/22/2007 11:01:00 PM
sed non satiata
yage
-Jeremy-
8/23/2007 9:51:00 PM
Originally posted by: croosh

Mono


post-rock
-Jeremy-
8/23/2007 9:55:00 PM
I'll try to list some that haven't already been listed...

Love Lost But Not Forgotten
The Human Timebomb (they only ever released a three song demo, but the songs are great, it might be hard to find)
Heroin
You and I
Hoover
Get Fucked
Off Minor
The Saddest Landscape
Ghostflesh
8/23/2007 10:19:00 PM
^yeah, idk where that came from :/
Candide
8/24/2007 5:18:00 PM
Originally posted by:LHC Mike

Sword of the lord...hmmmmm thats pretty gay-tarded

if spazz if gay then im certainly a TOTAL queer honeybunny
?olsui? l ? ? ?
8/30/2007 7:29:00 PM
el eje del mal
comadre
eyes of verotika
Hassan I Sabbah
I would set myself on fire for you
Killed By Malaise
shikari
tristan tzara

a7xlover
9/6/2007 4:23:00 PM
ha wow stereo types... jus cus u cut doesnt mean ur emo...god in my school there are preps that wear hollister and roll with the in crowd that cut