Post Sixers Loss Wednesday Thread 45 replies, 3276 views

xAJDELAWAREx
5/8/2019 9:31:00 AM
If anyone can help me find the Game 3 Sixers, I'd be so thankful. They're missing and I miss them.
sidney
5/8/2019 9:38:00 AM
seriously....what the fuck is going on with Embiid??? I really think more is going on with him than the Sixers are telling us....he looks NOTHING like he did in that one Game 3 and he's bringing the rest of the team down with him. Also at my last straw with Ben....if he doesn't get a jump shot this off season they seriously need to get rid of him
cbrickhouse
5/8/2019 10:40:00 AM
embiid has been off most of the series due to being sick apparently
xAJDELAWAREx
5/8/2019 10:49:00 AM
Well yeah, they're saying its an upper respiratory infection. He shouldn't have been on the court last night at all if his level of play is anywhere indicative of how sick he is. He played like pure shit in both 4 and 5.

Whats sad is that Brett Brown doesn't trust his bench enough, or they don't have the right guys (seems to be this more than that), to even fill in when your number 1 guy is dragging ass. Whats also sad is the inability of the rest of the team to pick up some slack. Just pathetic showing last night overall.

Also, Fuck Ben Simmons.
xAJDELAWAREx
5/8/2019 10:49:00 AM
But in other news...Harper with that sweet sweet grand slam against St. Louis last night. 11-1 outcome. So awesome.
sidney
5/8/2019 11:06:00 AM
I just don't understand how a guy can be sick this much when you basically have a top notch hospital staff at your disposal every day of the week....something does not sound right to me. Or maybe he just turns into a big pussy when he gets sick.....I don't remember AI ever acting this way.
Dickscraper
5/8/2019 12:44:00 PM
I remember back in like 2010 on this board asking where all the Sixers fans were at and literally everyone who responded said nobody cares about them.
sidney
5/8/2019 1:00:00 PM
I don't think it's not that no one was a fan it's just they were not very good. What fun is it to talk about a an average or shitty team???
xAJDELAWAREx
5/8/2019 1:11:00 PM
I’m a total bandwagon jumper. No shame in my game.
Dickscraper
5/8/2019 1:32:00 PM
Originally posted by: sidney

What fun is it to talk about a an average or shitty team???

Ah so you're a fairweather fan. Sounds about right.
sidney
5/8/2019 1:49:00 PM
not quite sure how you got that out of what I said but coming from you seems about right because I know exactly how you think
homusmomus673
5/8/2019 2:23:00 PM
Still kinda funny.
sidney
5/8/2019 2:51:00 PM
I've been waiting for the cocks all day....you are slacking today
Dickscraper
5/8/2019 3:10:00 PM
Originally posted by: sidney

not quite sure how you got that out of what I said but coming from you seems about right because I know exactly how you think

What do you think the definition of fairweather fan is it it's not

Originally posted by: sidney

What fun is it to talk about a an average or shitty team???

sidney
5/8/2019 3:46:00 PM
Originally posted by: Dickscraper

Originally posted by: sidney

not quite sure how you got that out of what I said but coming from you seems about right because I know exactly how you think

What do you think the definition of fairweather fan is it it's not

Originally posted by: sidney

What fun is it to talk about a an average or shitty team???


soooo I guess from my one statement I said that you now fully know how much of a Sixers fan I am? You truly are a delusional person who lives in some fantasy world

When I was watching AI coming up you were just starting to grow pubes and maybe had a little cummy in your pants when you saw a tit on a blurry TV screen....shut up dork.
Dickscraper
5/8/2019 3:49:00 PM
You literally said that. Just now. It's right there on page one right before the dicks. This isn't that hard to understand.
Dickscraper
5/8/2019 3:50:00 PM
"I guess from my one statement about how I admit I'm a fairweather fan you infer that I am a fairweather fan? Quite presumptuous!"
Dickscraper
5/8/2019 3:52:00 PM
Lol at bringing up Allen Iverson as evidence of you NOT being a fairweather fan.

"I liked them back when they had one of the biggest stars, and I like them today now that they're in the playoffs again!"
Dickscraper
5/8/2019 3:52:00 PM
Fairweather moron
Dickscraper
5/8/2019 3:54:00 PM
Originally posted by: xAJDELAWAREx

I’m a total bandwagon jumper. No shame in my game.

See now this I can respect.
sidney
5/8/2019 5:27:00 PM
Once again you continue to comment on something that you have absolutely no knowledge of

The only thing you have been good at in life is being an asshole who thinks he knows everything.....which congrats you excel at
Cumby
5/8/2019 5:42:00 PM
Clone Boban
Carlo_HC
5/8/2019 6:00:00 PM
it's midnight right now.
blackeyes
5/8/2019 6:19:00 PM
Like 99.99% of sports fans are "fair weather" fans. Its not as fun with a bad team. Even the superfans took a game off during the process years
blackeyes
5/8/2019 6:24:00 PM
Also Simmons probably never gonna be a legit star but Embiid is a real generational talent who I hope the sixers build around forever. I also hope Brett isn't fired. Even if they lose this series, I wouldnt mind seeing the same team next year
Dickscraper
5/8/2019 6:33:00 PM
Originally posted by: sidney

Once again you continue to comment on something that you have absolutely no knowledge of




You yourself furnished me with the knowledge. How is it possible for you to be this stupid.