38/F
Posts: 2,445
straightxkait
Regular User Since 9/7/2002 - Not Friends
hell PA, USA -
Last 9/28/2015
emogeddon 0 posts
2/9/2011 2:01:00 AM
i'm doing pretty well. still alive and kicking. how have you been?
emogeddon 0 posts
2/9/2011 1:25:00 AM
well look at who crawled out of the wood work!
Rummies 0 posts
11/23/2010 12:59:00 AM
Hey!

Check out our swedish folkpunkrock shit. Listen loud and add us!

Nizze
The Rummies Stockholm

click here for link
miss laura 0 posts
12/30/2008 10:15:00 PM
i can't find you on faceboooooooook :-(
dave heck 0 posts
12/27/2008 8:58:00 PM
dude for real how good is paramore. and straight edge.
Yodel Toast 0 posts
2/5/2008 4:31:00 PM
no problem, I saw those pics you had of the makeup with gelatin and stuff and saw the ad literally 20 minutes later. :)
Yodel Toast 0 posts
2/5/2008 10:29:00 AM
damn, I can't wait to see her when she's done!! Do you already have a job with the makeup? Cause I saw a job listing on craigslist in philadelphia yesterday for makeup artists for a horror film and thought of you.
i got ink 0 posts
2/4/2008 7:22:00 PM
hi
Yodel Toast 0 posts
2/4/2008 1:59:00 PM
hey, you ever get Jem finished?
jeanne 0 posts
12/29/2007 3:08:00 AM
lol @ race traitors.
Brett Weir 0 posts
12/6/2007 8:30:00 AM
cocks,also
Rhino v.s Rottweiler 0 posts
9/11/2007 5:39:00 AM
Awesome!
captain nacho 0 posts
6/7/2007 7:09:00 AM
nice tats ;)
charlton 0 posts
5/21/2007 1:09:00 PM
hey
joshsayers 0 posts
5/9/2007 10:49:00 PM
haha oh man sorry i didnt mean to vote for you, i meant to click see who voted for me...sorry.
Yodel Toast 0 posts
5/4/2007 1:01:00 AM
Thanks! You too!
Yodel Toast 0 posts
5/4/2007 12:57:00 AM
so what, I'm sure you'll eventually get it done. I'll check out your pic tomorrow, I have to be up for work in 4 hours :(
Yodel Toast 0 posts
5/4/2007 12:54:00 AM
that is so awesome. I want to be her for halloween this year, I've loved her since I was a little kid. Do you have pics of it I can see?
grizzly 0 posts
5/2/2007 12:02:00 AM
back in pa now?
grizzly 0 posts
5/1/2007 2:45:00 PM
wut are u takin in t.o
grizzly 0 posts
4/30/2007 9:43:00 PM
hey wuts up?
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 2:06:00 PM
hahah to me 16hr is awsome lol dont know about you shit
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:54:00 PM
dude my friend brittany was makeing 16hr at mac...yea sht i hear that i rather do movies and shit..
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:49:00 PM
ya, my girl brittany use to work there it was awsome i use to get her to get me shit on mad discount i fucking loved it...
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:43:00 PM
awsome i live up in allentown now, ahhah i love mac but the girls at the macys in allentown do not know how to do makeup when they did mine holy fucking shit i looked like a clown,,, they take thatshit over board... half them i dont even think are makeup artist
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:30:00 PM
I GO TO golds yea im not going to get it done ill just get it done free by my girl and deal with the stench from sweating haha thats what shampoo is for but it doesnt help that much hahaha where do you live?
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:24:00 PM
where are u a makeup artist at?
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:21:00 PM
YEA like i love getting it glued in but after awhile that shit starts to stink, plus i workout almost everyday so my scalp sweats and it starts to smell hahah and then i have to keep reaplying the glue after 2 weeks, but i wanted to get it done by a black girl but just havent yet
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:15:00 PM
why did all your hair have to get cut off???? how much did you pay for it to get done??? and did u have to bring ur own hair?
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:07:00 PM
yea i know haha i totally feel ya half the time it looks like a mullet anyway cause they cant cut the hair with there real hair looks mad dumb
wallsofpain 0 posts
4/27/2007 1:00:00 PM
i had my hair glued in and it look good so i know that shit dont count for me
$horty 0 posts
4/14/2007 4:40:00 PM
i love you tons, i wish you would come home for meee pleease
i need a kait day. <333 you.
alevolver 0 posts
4/5/2007 4:34:00 PM
hello?
ch@rlton.... 0 posts
2/1/2007 9:15:00 AM
u r hot so i would like to have it off wit u
JimmyJames 0 posts
1/12/2007 2:15:00 AM
Your tats are so rad. Love 'em.
KINGOFROCK&ROLL 0 posts
12/27/2006 4:15:00 PM
Kait!!!?!!
MTDx513 0 posts
12/21/2006 4:24:00 PM
You've got pretty fucking good taste it seems.
goner. 0 posts
12/20/2006 12:04:00 AM
word
goner. 0 posts
12/20/2006 12:01:00 AM
i thought i seen ya sittin over in the corner
goner. 0 posts
12/19/2006 11:59:00 PM
were you at lickety split on thursday?
b3l1nda 0 posts
12/18/2006 11:44:00 PM
i like your music selection list. very brief and concise. :)
xXxJohnnyLovelyxXx 0 posts
11/21/2006 1:58:00 PM
hey thur wats up
JustCan'tHateEnough 0 posts
11/5/2006 7:16:00 PM
your tat is bad ass.
step_down 0 posts
10/18/2006 3:58:00 AM
hahaha
eric lfd 0 posts
10/17/2006 1:14:00 PM
so after you left us at the bar, lance says "i bet the bartender wont let us do 5 more shots each" and she did....terrible
step_down 0 posts
10/17/2006 3:37:00 AM
sweet, lets get married
eric lfd 0 posts
10/16/2006 8:02:00 PM
dont get scurred...im always undercontrol...and when it gets to the point of disaster ill say "i can no longer be held accountable for my actions from here on out" haha
eric lfd 0 posts
10/16/2006 8:00:00 PM
and just so you know, birthdays bum me out, especially one with this high a number, so ill prolly be drinking alot haha
eric lfd 0 posts
10/16/2006 7:50:00 PM
haha we could have a pajama jammy jam ala house party 2....itll prolly be in like an hour or so....nuttin big, just a few people here hanging out
eric lfd 0 posts
10/16/2006 7:47:00 PM
i dont think so, maybe tomorrow hell be in when we go out....im home now so whenever is good
eric lfd 0 posts
10/16/2006 7:36:00 PM
its probably just gonna be hanging out at the warehouse...but it should be fun
eric lfd 0 posts
10/16/2006 3:31:00 PM
totally will, i take it thats 10 in the pm tonight?
eric lfd 0 posts
10/16/2006 3:08:00 PM
so, my bday is tomorrow and i think im gonna start partying tonight if you wanna be in on that
xXxJohnnyLovelyxXx 0 posts
10/8/2006 7:42:00 PM
hey thur
hows it going
eric lfd 0 posts
10/3/2006 7:02:00 AM
couldnt ...had to work....boo
eric lfd 0 posts
10/1/2006 9:58:00 PM
you have quite a lil fan club on here
You Can''''t Break Me 0 posts
9/28/2006 1:30:00 PM
I'm so stoked that you were talking about municaple waste they are so sick
You Can''''t Break Me 0 posts
9/28/2006 1:28:00 PM
your fuckinh Ill shit
whats up I'm nick
I'm going to add if thats ok
You Can''''t Break Me 0 posts
9/28/2006 1:07:00 PM
xJUDGEx is were its at
XXX Pride for life
Scary 0 posts
9/21/2006 8:45:00 AM
even though im not edge, i like your bands alot
Deleted ACCOUNT 0 posts
9/19/2006 6:02:00 PM
sexy..... love ure hair.....and everything else
Deleted ACCOUNT 0 posts
9/19/2006 6:00:00 PM
atreyu-singarla 0 posts
9/16/2006 1:20:00 AM
your hot for 80
!BTHM! 0 posts
9/8/2006 10:49:00 PM
No problem... Just being honest
!BTHM! 0 posts
9/8/2006 10:31:00 PM
I like your hair...
JustCan'tHateEnough 0 posts
9/5/2006 11:20:00 PM
I just saw gb in atlanta they were amazing. It was like seeing Zeppelin. Or something like that.

godspeed (NOT godspeed you black emperor)

by straightxkait on 12/28/2008 10:32:00 AM
5 replies, 11,478 views

vision app.

by straightxkait on 6/12/2007 4:33:00 AM
6 replies, 11,371 views

best airfare deals?

by straightxkait on 6/7/2007 5:58:00 PM
10 replies, 11,140 views

soulseek/itunes question

by straightxkait on 6/5/2007 12:29:00 PM
3 replies, 14,427 views

seeing pictures of the dude you love

by straightxkait on 5/24/2007 3:34:00 AM
35 replies, 13,182 views

is vision playin saturday?

by straightxkait on 5/17/2007 11:07:00 PM
0 replies, 11,121 views

my house is like a sauna

by straightxkait on 5/10/2007 9:20:00 AM
26 replies, 13,277 views

bands that get you through hard times

by straightxkait on 5/9/2007 12:22:00 PM
36 replies, 13,340 views

need good websites for

by straightxkait on 5/4/2007 2:26:00 AM
4 replies, 17,776 views

sick of it all app. post

by straightxkait on 5/4/2007 5:46:00 PM
19 replies, 9,859 views

Girls who go tanning:

by straightxkait on 4/30/2007 7:54:00 AM
20 replies, 9,766 views

music that helps you sleep

by straightxkait on 4/26/2007 12:57:00 PM
29 replies, 15,609 views

i need a passport pronto

by straightxkait on 2/16/2007 3:14:00 PM
23 replies, 9,474 views

attn: amandaomgwtf

by straightxkait on 1/13/2007 9:53:00 AM
6 replies, 8,122 views

reformatting your ipod...

by straightxkait on 1/8/2007 9:48:00 PM
6 replies, 13,391 views

who has the best

by straightxkait on 1/3/2007 1:00:00 AM
3 replies, 7,895 views

that movie hard candy

by straightxkait on 12/29/2006 8:55:00 AM
14 replies, 8,157 views

bored in exton

by straightxkait on 12/25/2006 11:22:00 PM
42 replies, 9,982 views

ok who's good at fixing things

by straightxkait on 12/24/2006 12:50:00 AM
13 replies, 7,302 views

i need shovel b y quicksand

by straightxkait on 12/20/2006 12:04:00 AM
2 replies, 5,126 views
movies, makeup, movie makeup.
cro mags.