91/F
Posts: 6
FaGg0t_x_core
Regular User Since 2/11/2006 - Not Friends
MD, USA - 100miles
Last 3/3/2009
woahh_its_annie 0 posts
2/24/2009 6:45:00 PM
hey how are you?
amberoflmao 0 posts
4/23/2008 3:41:00 PM
hey girl hey.
+I only[[co-exists]] 0 posts
5/3/2007 11:14:00 AM
wow.
ur really pretty.
crushed_tears 0 posts
2/16/2007 7:40:00 AM
hello
woahh_its_annie 0 posts
8/19/2006 7:01:00 PM
heyy whats up nice picss :)
Anne
flarga blarga 0 posts
8/16/2006 7:15:00 PM
well we got out on the 25 of may. can you be all that surprised we are starting back up this early?
flarga blarga 0 posts
8/15/2006 3:58:00 PM
thats cool. well as for me, im gonna try and hangout tomorow maybe cause tomorow is the last day of summer for us. just hope everybody isnt spending the whole day out shopping for crap for school.
flarga blarga 0 posts
8/14/2006 8:00:00 PM
so what up? i went with a couple of freinds and we chilled in san marcos today for a while.
flarga blarga 0 posts
8/14/2006 2:08:00 PM
do i sense some sarcasm? hahahah. jk.
flarga blarga 0 posts
8/13/2006 7:46:00 PM
would you like that?
flarga blarga 0 posts
8/13/2006 7:31:00 PM
well ill try and go up to old mary land sometime and make it decentsville.
flarga blarga 0 posts
8/12/2006 2:49:00 PM
can i move to shitsville with you? hahaha.
ilikeprettys0ngs 0 posts
6/13/2006 8:43:00 PM
k i sent you a friend request =)

accept accept!
Broken Hero 0 posts
6/13/2006 7:07:00 AM
hello
ilikeprettys0ngs 0 posts
6/10/2006 7:33:00 PM
oh its just like myspace....do you have one? lets be friends on there too!

ok ttyl. =)
enemy666 0 posts
6/8/2006 7:49:00 AM
thats ok. so whats up
ilikeprettys0ngs 0 posts
6/7/2006 10:07:00 PM
yeah those heart thingys are pretty nifty....

your band list is so cool mang.
conversationalist 0 posts
6/7/2006 10:04:00 PM
fa sho
conversationalist 0 posts
6/7/2006 9:33:00 PM
aww...pooor babbiii


lol
mine is working just fine, you can use it if you want
=)

<3
conversationalist 0 posts
6/7/2006 9:16:00 PM
just getin down to some blackhear eulogy

=)

hahaha

whas cookin goodlookin
conversationalist 0 posts
6/7/2006 7:23:00 PM
i like your hair too

=)

sup

<3
ilikeprettys0ngs 0 posts
6/7/2006 7:53:00 AM
pssh spelling =)

im fine...everything is ok. its getting sunny and warm here.

how are you m'dear?
enemy666 0 posts
5/31/2006 1:26:00 PM
youre pretty hot. u have good taste in music too.
enemy666 0 posts
5/31/2006 1:22:00 PM
hello
miss.murder 0 posts
5/28/2006 6:48:00 PM
i like your hair and your likes ^_^
and your music makes me happy :)
hows life?
ilikeprettys0ngs 0 posts
4/23/2006 9:59:00 PM
yay we're friends...you're very pretty =)
fuleng 0 posts
3/15/2006 3:59:00 PM
hey wuts up
just kirstie 0 posts
2/27/2006 8:44:00 AM
you alreeeet??? :)
Little Siler 0 posts
2/25/2006 4:21:00 PM
haha ya whats the forcast over there
Little Siler 0 posts
2/24/2006 11:03:00 PM
murland? what state? hahahaha im in California... i love it here, never gonna move!!! haha but its exspencive 2 live out here!
Little Siler 0 posts
2/24/2006 11:02:00 PM
well, ya.. i would love 2 talk but im baby sitting right now! so i'll b on later! nice 2 meat ya! bye, jo
Little Siler 0 posts
2/24/2006 10:57:00 PM
ya so what state u in?!?! (sorry im a dum ass...)
Little Siler 0 posts
2/24/2006 8:48:00 PM
hay, thanks 4 the add... im jo... & u r....
just kirstie 0 posts
2/24/2006 6:46:00 AM
hi there :)
MakeThisLifeYours 0 posts
2/23/2006 11:32:00 AM
Hey this Friday February 24th at The Bombshelter in Hanover
585 McAllister st. Hanover PA, 17331
my bands playing.....
PLEASE COME OUT, Bring your friends
www.myspace.com/howthesecretskill
Have a Good Day

-Mattxxx
paper.souls 0 posts
2/22/2006 9:26:00 PM
Heeeeeey.
God i'm FRIGGIN' bored.
I'm kirst..by the way lol.
How are you?
xx
crashtheboydisaster 0 posts
2/16/2006 9:18:00 PM
aww! ahll teach you, and help you get over that fear inflicted on you from such a young age, lol. pogo jumping is a noble and well respected art, someon must show you the way.
crashtheboydisaster 0 posts
2/16/2006 8:51:00 PM
*crowd cheers* thats gid ye can now jump on a pogo stick without feelin ill!
crashtheboydisaster 0 posts
2/16/2006 7:57:00 PM
Heyah,
i was gonna ask how you are, then i noticed yer ill.. hope ye get better.
BoyJadedwithfear 0 posts
2/15/2006 11:51:00 PM
me neither i am so bored .. dunno what to do ?..well laters
S C R E A M 0 posts
2/15/2006 5:42:00 PM
you're fucking gorgeous
BoyJadedwithfear 0 posts
2/15/2006 7:44:00 AM
hey .. yay i am first one to comment ... haha .. so whats going on ?.... i am really bored
I'm Marisa. I'm fucking awesome.