91/F
Posts: 25
DancingAnnabelle
Regular User Since 5/4/2006 - Not Friends
chico CA, USA -
Last 7/11/2008
DIM-ASS 0 posts
8/3/2011 2:38:00 PM
hi there,
greetings from us :)
we're indonesian melodic metal.
listen and enjoy our music
nice to know u :D

http://stereokiller.com/KILLEDONJUAREZ
charlton 0 posts
5/19/2007 6:51:00 AM
gdgd so wat ya up 2
charlton 0 posts
5/19/2007 6:36:00 AM
hay was up
Broken Hero 0 posts
8/14/2006 2:52:00 AM
Yeah its 4:51 pm Monday here now.
narwhal 0 posts
7/19/2006 6:44:00 AM
right before my graduation ceremony. it ruled.
Broken Hero 0 posts
7/19/2006 5:16:00 AM
Check this out.
http://www.bodyboarder.com/?U=Old_Scores
Broken Hero 0 posts
7/19/2006 4:29:00 AM
Yeah they turned out ok. I am putting them in my photobucket now.
narwhal 0 posts
7/18/2006 4:32:00 PM
haha thanks

...and in case you didnt notice, I GOT A HAIRCUT :O
Broken Hero 0 posts
7/18/2006 3:46:00 AM
I've been good. I went to the beach yesterday and my mate took some photos for me.
Broken Hero 0 posts
7/18/2006 2:53:00 AM
haha how have you been anyway ?
Broken Hero 0 posts
7/18/2006 2:50:00 AM
She is pretty cute I guess.
Broken Hero 0 posts
7/17/2006 6:07:00 AM
haha, you like my dog ?
Today Is Forever 0 posts
6/7/2006 11:13:00 PM
The good music lol
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:53:00 AM
So what do you like to listen to?
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:34:00 AM
Hey can you AIM me it would be alot easier than this lol only if its cool with you,
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:33:00 AM
ah ok
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:25:00 AM
lol nice so like wheres Chico i have an ideal but want to make sure.
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:21:00 AM
Like i live In LA but like Downtown LA,
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:20:00 AM
well like 20 min away from LA
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:19:00 AM
LA
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:16:00 AM
lol ok cool:)'
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:14:00 AM
haha ok cause yeah you said hows that going ha yeah.
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:10:00 AM
hows what going? im confused here sorry lol
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 3:03:00 AM
The Number Twelve Looks Like You
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 2:54:00 AM
not much just listening to music yeah not much lol
Broken Hero 0 posts
6/4/2006 2:53:00 AM
yeah I do
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 2:48:00 AM
so hows it going.
Today Is Forever 0 posts
6/4/2006 2:43:00 AM
HI
Houstonbby 0 posts
6/1/2006 12:30:00 PM
No you don't!
PoliticallyIncorrect86 0 posts
5/30/2006 5:27:00 AM
I've got 4 total, the other 2 are on my elbows they are cog wheels (gears) They look a whole lot better then the same old boring webs that everyone and they're brother get.
PoliticallyIncorrect86 0 posts
5/30/2006 5:17:00 AM
Just about 2 years ago. Yeah, I like to rock the smash cap every now and again.
PoliticallyIncorrect86 0 posts
5/30/2006 5:09:00 AM
Glad to see that you like my laurels. Only wish I had better pictures of 'em up here. They look much better in person, along with my others.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 4:34:00 AM
We'll see.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 4:30:00 AM
We'll see.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 4:29:00 AM
I rly don't think so.
I hardly got any comments on my last one.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 4:26:00 AM
I rly don't think so.
I hardly got any comments on my last one.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 4:23:00 AM
I bet you I won't.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:49:00 AM
Mm, I doubt you'll get any other girls to agree with you.
Srsly.
That picture is disgusting.
:(
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:48:00 AM
Your insane because I look like sht.
& you're tellin' me it looks nice.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:46:00 AM
Your insane because I look like sht.
& you're tellin' me it looks nice.
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:45:00 AM
You're fckin' insane.
My stomach's blah.
!!!
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:32:00 AM
Well, what do you think?
Houstonbby 0 posts
5/30/2006 3:30:00 AM
Yea, & I look fckin' nasty!
!#(JOK)#! 0 posts
5/30/2006 3:26:00 AM
yeah thats as far as im gunna get with it to lazy to type i just want music news
VVes 570 0 posts
5/30/2006 12:53:00 AM
thanks
Deadwalk 0 posts
5/29/2006 6:07:00 PM
i think u can, yust need practice:P
but maybe moore practice:p
Deadwalk 0 posts
5/29/2006 5:45:00 PM
hey hey!
Thnx:P
I love to draw, thats my life:P
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 5:39:00 PM
hahaha bubble boy rocks
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 5:12:00 PM
i slept like a log it rocked so hows your day going?
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 4:37:00 AM
i know i getting pritty sleepy so i think im gonna go crash peacew out and maybe talk to you later
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 4:28:00 AM
lol wow im boared
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 4:07:00 AM
kool
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 3:57:00 AM
right now im listening to circle takes the square what are you listening to?
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 3:46:00 AM
just sitting on my ass being boared and listening to music
I_Hope_you_Choke 0 posts
5/29/2006 3:36:00 AM
hello and sup?
oyztein 0 posts
5/28/2006 6:23:00 AM
thanks thats me allright. i was a doctor for two seconds in a commercial. hah
xrichxpoorxgodxwar 0 posts
5/28/2006 12:38:00 AM
yeah vincent is the shit. most people dont know about it, that makes you pretty freaking cool.
morticia 0 posts
5/26/2006 5:51:00 PM
Umm, about a week now. :( I hope you have a good weekend! :)
morticia 0 posts
5/25/2006 6:46:00 PM
Well, it's like this.. I have laryngitis/bronchitis right now, so life could be better, but other than being sick, I'm alive, so I guess it's going pretty good. <3
morticia 0 posts
5/25/2006 5:30:00 PM
Aww, well thank you sweetie. <3 How's life for you?
Mr. Stanley Dudek 0 posts
5/25/2006 5:07:00 AM
I've since shaved the beard and gotten a hair-cut. I don't even look like that anymore!
Mr. Stanley Dudek 0 posts
5/25/2006 4:46:00 AM
:D Thanks!
narwhal 0 posts
5/24/2006 2:56:00 PM
not yet, still working on it. Ill get there eventually.
Houstonbby 0 posts
5/23/2006 12:39:00 AM
Why would you think such a thing?
Swordmaster 0 posts
5/23/2006 12:36:00 AM
Do you listen to metal?
Swordmaster 0 posts
5/23/2006 12:30:00 AM
Hahah, it certainly is! But it's also quite awesome too!

alternative press vs. amp

by DancingAnnabelle on 6/12/2006 2:23:00 AM
14 replies, 6,216 views

angels and airwaves- we dont need to whisper

by DancingAnnabelle on 6/29/2006 4:44:00 PM
23 replies, 7,907 views

two gallants

by DancingAnnabelle on 6/22/2006 7:20:00 PM
10 replies, 6,129 views

squid and the whale...

by DancingAnnabelle on 5/30/2006 5:37:00 PM
7 replies, 6,270 views

cursive and bright eyes....

by DancingAnnabelle on 5/18/2006 7:02:00 PM
18 replies, 7,338 views
im currently going nowhere in my life and i have no one to blame but myself
Top Six Favorite Bands: (in order) 1. The Bouncing Souls 2. Black Tie Bombers(R.I.P) 3. Against Me! 4. Social Distortion 5. Alkaline Trio 6. Jonas Brothers