28/F
Posts: 3
head*rush_in love
Regular User Since 5/1/2007 - Not Friends
NA, United Kingdom -
Last 7/2/2007
violent_N_angry 0 posts
8/11/2007 4:56:00 PM
huh?
CH@RLTON your mint 0 posts
7/5/2007 4:17:00 AM
hi duck ye i av pics ov his cok on ma fone lol xxxx
verysharpscissors 0 posts
7/4/2007 7:13:00 AM
hullo
CH@RLTON your mint 0 posts
7/2/2007 8:38:00 AM
hi bbe im fine wot part of england u frm bbe xxxx nd ow old r u xxxx
CH@RLTON your mint 0 posts
7/2/2007 8:31:00 AM
hi bbe u kk lv ya xxxx
Druga 0 posts
7/2/2007 8:10:00 AM
i cant add fucking pics and u need to have 20 posts
Druga 0 posts
7/2/2007 8:05:00 AM
i dont know.....but i do not like pussy cat dolls...could u vote my old one off plz becoz it wud meen the world to me xxxxx lyl
Druga 0 posts
7/2/2007 7:51:00 AM
i got hacked =[ xxx
x-tWinKle_sTaRs-x 0 posts
7/2/2007 4:48:00 AM
awwwwwwwww.

thats ayte love!


=I
MWAH!

xxxx
Reanimated4now2 0 posts
7/1/2007 4:08:00 PM
hey, over here you!
not over there

i got banned, remember?
:d
helena627 0 posts
6/29/2007 10:32:00 AM
hello
helena627 0 posts
6/29/2007 10:32:00 AM
hello
.maria. 0 posts
6/29/2007 9:43:00 AM
I'm sure I don't know any of your "mates"
CH@RLTON your mint 0 posts
6/29/2007 9:38:00 AM
hi jely bean u ok darl im joy thnx i lyk ur pic of the duck lol xxx
wel i av to go il tlk 2 ya tmorrow darl lv ya xxxx
-myhardcoreheaven- 0 posts
6/27/2007 9:48:00 AM
erm

hey im fine thanks


u?





xxx
x-tWinKle_sTaRs-x 0 posts
6/27/2007 8:28:00 AM
hehe yeh i no...

=]


ily emma!!!

it feels like i havent seen u in ages!

=[

hope the thing with jason goes ok byw...=]

xxxxxxxxxxx
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/12/2007 7:32:00 AM
hey hey hunni =]
captain nacho 0 posts
6/11/2007 5:05:00 PM
?
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/11/2007 4:53:00 AM
Lol....your my bestest friend ILOVEYOU more than most =] <33 <33...if stacey steals you again ill cry ='[ <33 ily hunni ill write about you on my page =] xxx
captain nacho 0 posts
6/8/2007 11:18:00 AM
wtf?
hellokittybeth 0 posts
6/8/2007 10:52:00 AM
iiiiiiiiiiiiiiii llllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuvvvvvvvvvvvvvvvvvv uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!1






lol


=]



=P
FadedBlackStar 0 posts
6/7/2007 10:19:00 PM
i love how your friend erica keeps leaving me comments talking shit but is a pussy and blocks me so i cant comment her back.
NevertheLess23 0 posts
6/7/2007 1:06:00 PM
your a tool and your music is shit.
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/7/2007 11:28:00 AM
Lover yhoo <33 =] =] he sounds a bit like steven =S *hides*
FadedBlackStar 0 posts
6/7/2007 10:21:00 AM
well its probably your parents fault your dislexic because they're inbred.

but im getting tired of replying to peoples comments THAT THEY LEAVE ME FIRST. all of this started because of this buttons bitch that left me a mean comment, i comment her back, and now i have all her retarded friends attacking me. you and all your friends need to GET A FUCKING LIFE
FadedBlackStar 0 posts
6/7/2007 8:51:00 AM
it doesn't matter. 12 or 14, she's still a fucking retarded little bitch
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/7/2007 7:37:00 AM
im not even gonna bother with you...i cant hurt you for wat you've done..im just not tht kind of person....tbh....i dont give a shit...u were like a sister and if your gonna hate me for something i didnt do then so be it....and sorry for the use of the word faggot wil xxx
Yoshi[Emo<3Savage] 0 posts
6/6/2007 4:28:00 PM
idk who erica is....?
Yoshi[Emo<3Savage] 0 posts
6/5/2007 3:20:00 PM
What erica girl..?
Is she one of the ducks or something.
This whole cinario has me all messed up.
Reanimated4now 0 posts
6/5/2007 1:44:00 PM
i gots a new picture
you should probably look at it
;p

loving emo* 4ever 0 posts
6/5/2007 10:54:00 AM
I'm quite fine now... :} thanx ..


lol xxx
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/5/2007 9:32:00 AM
and i have heard state warning...remember you let me listen when we were best friends so shupp foo
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/5/2007 9:19:00 AM
look you fuckin tard....i dont know what your problem is but uve never seen me go nasty...and your gonna find out wat you up against so i suggest you dont come in tomorow coz ill strangle you
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
6/5/2007 8:50:00 AM
OMG! bitch...i sed none of tht u faggot im gonna murder you!! u wait til tomorow...your ded!!
loving emo* 4ever 0 posts
6/5/2007 7:15:00 AM
hey, :] how are ya?
Yoshi[Emo<3Savage] 0 posts
5/25/2007 9:22:00 PM
mmmk love.
lol dont get caught.
Theyll block all the sites like they do in our district.
hellokittybeth 0 posts
5/25/2007 11:35:00 AM
ily more!!!!




*go away JOSH*
-myhardcoreheaven- 0 posts
5/25/2007 7:19:00 AM
heya hunni <3<3

ily xx
Chloe__X 0 posts
5/25/2007 5:46:00 AM
Yayy
Emma
Yum
:S
hellokittybeth 0 posts
5/25/2007 5:38:00 AM
yeah me 2...-P where u 2?
-myhardcoreheaven- 0 posts
5/25/2007 5:34:00 AM
heya hunni

<3 ilyxx
hellokittybeth 0 posts
5/25/2007 5:32:00 AM
im in tutor were doin sum random college quiz thing.=[ tiz borin. ily!!!!








wat yhoo doin anihoo.?


bethyxxx
verysharpscissors 0 posts
5/25/2007 5:15:00 AM
burn
Reanimated4now 0 posts
5/23/2007 8:09:00 PM
quack
Yoshi[Emo<3Savage] 0 posts
5/23/2007 4:19:00 PM
ok whatever duck just told me to go to hell
fuck you.
To the others... how has your week been..?
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 2:21:00 PM
burn
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:16:00 AM
esther jags suck
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:15:00 AM
esther
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:07:00 AM
pathologist
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:07:00 AM
:()duck
myth 0 posts
5/23/2007 7:07:00 AM
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:05:00 AM
random
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:03:00 AM
moose....................burn...................lewis must d...........i.........e
verysharpscissors 0 posts
5/23/2007 7:03:00 AM
no
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
5/23/2007 7:01:00 AM
FRANESS <33 x i feel ill =[
hellokittybeth 0 posts
5/23/2007 4:31:00 AM
hellokittybeth 0 posts
5/23/2007 4:31:00 AM
lol haha.=]
blackparade07 0 posts
5/21/2007 2:04:00 PM
hiya
blackparade07 0 posts
5/21/2007 10:55:00 AM
why u callin me
head*rush_in love 0 posts
5/21/2007 10:20:00 AM
comment
head*rush_in love 0 posts
5/21/2007 10:20:00 AM
people we hate u
Jade-Elizabeth 0 posts
5/21/2007 10:18:00 AM
excuse me?
mattt 0 posts
5/21/2007 8:22:00 AM
also .... I HATE YOU MORE
mattt 0 posts
5/21/2007 8:19:00 AM
ha ha lol.....rly NOT funnie so which 1 of beth mates ru?
amyleighxx 0 posts
5/21/2007 5:57:00 AM
i hate ducks
OMG!-<33-Erica-<33 0 posts
5/21/2007 5:32:00 AM
LOL...ahh tis emma..


































gay.
hello i am emma i am not the coolest person u meat yet not the most tarded any way i dont have meny intrests just the usual like mc ing and punk bands and tatoos and my dog cause she is awsome and jason is the coolest intrest yet lol newy u should check out my bessies site she is awsome look for some 1 called erica she is the bestest and dont judje me by my profile cause u dont no me i will leave u with this enjoy........ i am a loser the coolest one alive im a confuser confusing with the rhyme if u dont understand this go and get a clue cause i am just the only 1 who can hurt you 2 dont judje the looks or the comments on this page they get it from the books they all just mean the same so add me if u want but just dont slag me off cause that would make u a big huge cunt and i am the *bitch* cough cough wot the fuck
MCR*AIDEN*LOSTPROPHETS*A.F.I*HIM* EVANESSENCE*KILL HANNAH*IRON MAIDEN*FALL OUT BOY*CUTE IS WHAT WE AIM FOR*stone sour*state warning*and loads loads more awsome stuff WATCH THIS PAGE FOR MORE hello i know more avenged sevenfold blink 182 alien 88 eliot minor linkin park cascada avril lavine marilyn manson lostprophets slipknot most mcs and loads more but i cant think of the rest at the mo