33/M
Posts: 50
As You Lay Dying
Regular User Since 8/22/2003 - Not Friends
pottstown/610 PA, USA - 25miles
Last 8/22/2006
SUPA-FLY 0 posts
2/20/2006 8:43:00 PM
what's up
Iam Red 0 posts
6/2/2005 12:45:00 PM
yo due nice tat i got one to so whats goin on with u anyways yeah umm dont know wut to say but get back to me
the cryptic stench 0 posts
5/21/2005 11:31:00 PM
Damn, that tattoo is fucking awesome.
<3
-Cor
!Shark 0 posts
4/18/2005 12:42:00 AM
yo, the video of the RAMBO set is up on zitocrew.com, check it out. you will laugh. its a real show.
Diefex 0 posts
3/8/2005 9:43:00 PM
yo i heard ur going to pottsgrove or something now? haha yeah i got arrested for stealing a gun up there...im going to jail, so is jeff haha.
shinethrough 0 posts
2/12/2005 3:13:00 PM
spring-ford SUCKS!!! i'm glad you're having a great time...and i like your new hair style...niiiice
shinethrough 0 posts
2/11/2005 1:36:00 PM
ROBERT MARIANO!!! its brittany...how have you been kid? i miss ya...everyone misses you ttyl
i heart 8 balls 0 posts
2/6/2005 8:32:00 PM
nice username...good slayer song.
Iam Red 0 posts
2/4/2005 1:02:00 PM
wut is up rob r u in a band or sumthin now well anyway my band will be oin soon right after wrestling is over well wutever peace
hopelessis 0 posts
2/2/2005 8:54:00 AM
yo rob, hoefully you can make it out to the show this weekend. it starts at 630, and by the way thanks for sticking up for us when that bitch said we were horrible. you're a good friend. i hope school is going well. see you this weekend.
VAGITARIAN 0 posts
1/24/2005 7:38:00 PM
wucca unit



hahah i had to
ambleeblah 0 posts
1/21/2005 6:38:00 PM
hi! nice bands.
LOVEburnsCOLD 0 posts
1/15/2005 12:06:00 AM
whoaa denis is hott
FigEPudn 0 posts
1/10/2005 11:43:00 PM
slayerrrrrr. awww, cute gf pics. and i love the lunch lady in the background
i heart 8 balls 0 posts
1/6/2005 10:28:00 PM
dude nice slayer shirt. fck yeah
FigEPudn 0 posts
12/31/2004 6:54:00 PM
ur username is fantastic, and so is your slayer shirt.
one morekiss 0 posts
12/23/2004 3:11:00 PM
thanks rob merry christmas to you too rob : )
SXEJUSTINHXC 0 posts
12/15/2004 5:51:00 PM
whoa. dennis. i went to school with his sister. haha queer
Shut.Up.And.Dance 0 posts
12/13/2004 8:31:00 PM
thanks!!!!
!Shark 0 posts
12/12/2004 1:13:00 AM
nice art picture, you making a dick there?
berries 0 posts
12/11/2004 8:41:00 PM

<3
berries 0 posts
12/11/2004 8:31:00 PM
Hot bands.
Iam Red 0 posts
12/8/2004 8:51:00 AM
wuts up cock face
youxLOVExme 0 posts
12/7/2004 9:18:00 PM
pretty sweet new pics rob, i like the hair
RadonIsInMyHouse 0 posts
12/6/2004 11:31:00 PM
KewLiEZ!1!!
VAGITARIAN 0 posts
12/6/2004 11:27:00 PM
fucking rad ass pictures dude.
cries overspilt milk 0 posts
12/2/2004 9:30:00 PM
Hey, nice pics... by the way i had the SAME pumkin idea, thats like just like how my pumkin looked like ! awesome!
RadonIsInMyHouse 0 posts
12/1/2004 9:26:00 PM
I know a girl from Pottstown.
themakeoutmurderer 0 posts
11/28/2004 11:18:00 AM
thanks same to you. Yeah I got that hat from my work, rockstar energy drinks was having some convention there.
AcidPopTartx 0 posts
11/27/2004 5:21:00 PM
Nice band-list
SeX,DruGs&Rock&RoLL 0 posts
11/23/2004 2:40:00 AM
ah dying fetus kicks some ass
Ashley. 0 posts
11/22/2004 2:30:00 PM
awww thast sooo cute!!....im happy 4 you! do u still talk to joe??...i love that slut!!..i wish i could go to pottsgrove it seems soo much better...im tired of the drama here its soo stressful!!....bye luv call em sumtime we gotta talk 610*772*6279!!
Ashley. 0 posts
11/22/2004 1:49:00 PM
hey....really!!!...thast is soooo kewl!....whats so diff. about pottsgrove then sf!?
Ashley. 0 posts
11/22/2004 10:52:00 AM
yo.....its ashley tuturice!! weird...how have u been ???.....i was in ur Algebra 2 class...im going out with scott auchenbauch!
Charlie McNarsty 0 posts
11/18/2004 8:51:00 PM
Yo nice costume. Extremely original.
Beill 0 posts
11/15/2004 4:23:00 PM
check out my band, listen to the song...go.
sunday's best 0 posts
11/14/2004 12:35:00 PM
ohh...haah omg...that's hilarious.
sunday's best 0 posts
11/14/2004 10:04:00 AM
hahaha what were you for halloween
kellylynp15 0 posts
11/13/2004 6:33:00 PM
ur hot
Ode To Obscenityx 0 posts
11/12/2004 6:14:00 PM
I LOVE Big D and the Kids Table....rock the fuck on....
beebop is jimbob 0 posts
11/9/2004 11:54:00 PM
Hey fucking moron it wasn't a compliment. Maybe I should tell you a few stories about yuor little girlfriend mel there eh?
beebop is jimbob 0 posts
11/9/2004 6:01:00 PM
nice fucking face Rob I hate it.
you love me 0 posts
11/8/2004 8:46:00 AM
nice fucking costume rob, i love it.
Tulips Are Better 0 posts
11/4/2004 6:12:00 PM
hey rob
whats up
mxracer7 0 posts
10/28/2004 8:51:00 AM
hows it goin man....sux that u got expelled and all...ill see you at some shows talk to u later
TakeMeBreakMe 0 posts
10/26/2004 11:26:00 PM
love the atreyu pic..yum
Lindz_000 0 posts
10/25/2004 10:55:00 PM
Hello
+CoveredByYouRL0ve+ 0 posts
10/24/2004 10:18:00 AM
haha nice
+CoveredByYouRL0ve+ 0 posts
10/24/2004 12:12:00 AM
so...you're a lady's man
+CoveredByYouRL0ve+ 0 posts
10/22/2004 7:17:00 PM
looks like u meet a lot of girls in your spare time!
Kaelin 0 posts
10/18/2004 11:03:00 PM
yea man i remember shootin the shit with you, but i'm glad you enjoyed us, and thanks for adding us to your bands list.
* IndiEKndy * 0 posts
10/13/2004 11:01:00 PM
oh very good!! take a shower!! :)
me..uhm! nothing just wasting the time haha :)
* IndiEKndy * 0 posts
10/13/2004 10:54:00 PM
oh i see!! haha...
When you open the box OMG smell delicious :o haha... :)
So What are you doing?! ;)
* IndiEKndy * 0 posts
10/13/2004 10:39:00 PM
haha :D
why?
NOT using this 0 posts
10/11/2004 7:00:00 PM
lol thank you! =] cutie!
dreamz that drown 0 posts
10/2/2004 1:24:00 PM
hahah aww i like your first picture with your 'thumbs up'
ihatehateyou 0 posts
10/1/2004 9:37:00 PM
what about leading girls on niggashutup
LoverIdontHaveToLove 0 posts
9/27/2004 12:26:00 AM
bands good...joe=hot
Psychobabble 0 posts
9/25/2004 8:57:00 PM
heh, ur chickym8s are hot :P~
one_last_kiss 0 posts
9/20/2004 9:12:00 PM
yeahh i guess
dreamz that drown 0 posts
9/20/2004 7:52:00 PM
haha oh.. i thought it was gonna be like a whole 2 hours im never gonna see you ever ever again kinda thing.. well good then
ziggy 0 posts
9/19/2004 11:51:00 PM
I try man i try
dreamz that drown 0 posts
9/19/2004 10:37:00 PM
ahhh! im sorry.. is pottsgrove far from the house your at now?

a few of my friends are on hockey teams like wissahickon and suck so i thought id ask about it
dreamz that drown 0 posts
9/19/2004 7:45:00 PM
who do you play hockey for?
one_last_kiss 0 posts
9/19/2004 6:55:00 PM
no i go to carroll but i live in pv district
roxy19 0 posts
9/19/2004 5:06:00 PM
ah...that wouldn't have been good
+ snowboarding + BEER PONG + getitng drunk + sex + being a college student +
+ NORMANDY + THINGS FALL APART + YOUR WORST NIGHTMARE + AUGUST BURNS RED + funeral for a friend + anti-flag + atreyu + unearth + hopesfall + boy sets fire + bane + cky + as i lay dying + SLAYER + everyones gun(local HxC, R.I.P.) + albert react + poison the well + underoath + taking back sunday + brand new + matchbook romance + my chemical romance + relient k + alexisonfire + hawthorne heights + silverstein +