29/M
Posts: 91
pray_for_plagues
Regular User Since 1/28/2008 - Not Friends
no where NA, USA -
Last 5/24/2014
juliebby:) 0 posts
1/4/2010 2:27:00 PM
dylannnnnn i miss you its julie!
WTFkrissy 0 posts
12/15/2009 12:43:00 PM
very welcome :)
WTFkrissy 0 posts
11/12/2009 8:01:00 AM
sick music list :)
charlesray 0 posts
8/24/2009 2:05:00 PM
oh not an insult :) hes very much cute
LeAnnaLollipop 0 posts
8/21/2009 12:01:00 PM
heyyyyyyheyyyyyy :D
charlesray 0 posts
7/23/2009 11:18:00 AM
hey so i was watching the movie mean girls like for the millionth tiem and i just noticed that u look like the guy named aaron :P
tayy =) 0 posts
7/16/2009 10:58:00 PM
whats upp dude?
charlesray 0 posts
7/13/2009 2:03:00 PM
thx foo :D ur totally rad as well
charlesray 0 posts
7/10/2009 2:04:00 PM
jeje well i will contact u hopefully this week....i mean since everyone here haaates me :) i dunno why :D i mean im like super niiiiice ♥
charlesray 0 posts
7/2/2009 12:19:00 PM
lol well now im back :)) get back on grrrrr
charlesray 0 posts
6/30/2009 3:54:00 PM
well im back.. :)
charlesray 0 posts
6/30/2009 3:24:00 PM
well i gotta go..umn.. ill call u sumtime
charlesray 0 posts
6/30/2009 3:22:00 PM
hahai would think so too ;) i just passed :)))) soi am graduating!
charlesray 0 posts
6/30/2009 9:09:00 AM
visit u? haha i would love to! :) i gotta ask my mommy first :)))
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:57:00 PM
xP i guess next time then :)bye bye
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:56:00 PM
and if theres ever a concert u wanna go to just ask meh:) i can buy our tickets :) i have money and dnt know what to spend it on foo :P
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:55:00 PM
warp tour is in here in houston... :P u can stay with me or my friends housie :) grrr...ima buy a celli soon. :) so we can talk sum more
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:53:00 PM
im about to go home in like 5 minutes :s damn..im a be on here tomorrow at the same time....u sure u dnt want a ticket?
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:52:00 PM
u dnt have a ride to get here?
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:51:00 PM
cecullar device hah..i dnt have a celli nomore.. ;( sum person stole it
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:49:00 PM
pay me bak? hah nah dude.
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:47:00 PM
so im gessin ur at ur housie
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:46:00 PM
;/umn.......okii.... i bought my friend ticket :o
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:43:00 PM
ill carry u on my back since i dnt gotz a car
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:42:00 PM
if i buy ur ticket will u go? :)
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:41:00 PM
i live in houston texas :)))))
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:40:00 PM
-_- my frend got fired for the same exact reason. i still work at the same job :P theyll hire u :D
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:39:00 PM
ah dude u know warp tour is coming.. ?:) u going?
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:38:00 PM
i totally should :) im doing my friend tattoo. :) and he lets me in free to his concerts. plusssss his band is having a concertin florida and he told me to go with them
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:33:00 PM
wow thaz sucky... ;s howd u loose ur job?and what kinda chik problems?. :p
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:19:00 PM
awww :) tahts awesome. im not going to college until next year..right now ima do tattoing ) i only have one on my chest and i have 5 total piercinz
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:15:00 PM
nah u shouldnt feel bad ;) i forget pples names as well. so y u havent so good?
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:11:00 PM
oh and r u at school?
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:10:00 PM
its okii dokii DYLAN xP ( i have no idea how i remebered) haha its LORA
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:04:00 PM
dude im in summer school :/ im like on the verge of not graduating... ;( how u been..dude its ben the longest :D
charlesray 0 posts
6/29/2009 4:01:00 PM
omg! wuts up foo
analou 0 posts
5/1/2009 4:26:00 PM
hey dont they call you campbells?
x-tWinKle_sTaRs-x 0 posts
4/30/2009 10:18:00 AM
hey mofo

indeed,me neither. :( it SUCKS>


you got bebo?myspace?
any of that crap?

iwilllldo


i wanna get new pics up soon too. cos theym so ollddd :(
speak soon dylando x)

laters xxx
x-tWinKle_sTaRs-x 0 posts
2/11/2009 7:09:00 AM
yoyoyomofo ;) xxx
[SheWatchedTheSky] 0 posts
1/24/2009 9:53:00 PM
Hiiii :)
HayleyGore 0 posts
1/3/2009 9:40:00 AM
well, my number got changed again,.....
its 916-596-5496 :PP can't wait to talk to you :3
love_hate_00 0 posts
12/11/2008 1:09:00 PM
wow dude you got on line and didn't type me back.
love_hate_00 0 posts
10/24/2008 11:01:00 AM
hey dylan
its aaron remember me?
do you still get on this thing?
well, this is my new account so add me if you want
ttyl.
DropXDeadXAsh-ous 0 posts
10/10/2008 12:04:00 PM
im boreddddd
HayleyGore 0 posts
10/1/2008 12:51:00 PM
OMG, i haven't talked to you in forever!
i had my number changed, because i lost my phone.
and so i lost your number.....
.call me, f you remember me xP

3602615561
charlesray 0 posts
9/4/2008 12:35:00 AM
Sup dude, wow i havent talked 2 u in da longest! how u been? well my eyes r about 2 fall out ,im super duper sleepy. cheers
THEalternaxbarbie 0 posts
8/22/2008 10:25:00 AM
heeyy sorry it's taken so long for me to write back, i haven't signed in for awhile...what's up with you?
emohartbroken 0 posts
6/24/2008 2:57:00 PM
hay wssp im cheyanne...
charlesray 0 posts
6/11/2008 7:51:00 PM
it was fun talkin to u..next time ill call with my cell..not from work..nor my bros cell..lol
Pathetic-nightmare 0 posts
6/8/2008 1:12:00 AM
bored much?
charlesray 0 posts
6/7/2008 12:54:00 PM
hey..youve my new pics!?!!??! check em out!! i gots a huge lollipop!!!!!!!!!!oh..and real cool make up..and theyre not blurry..with plenty of light!!!!
charlesray 0 posts
6/7/2008 11:02:00 AM
dude i cant wait to call either!!
Pathetic-nightmare 0 posts
6/7/2008 9:41:00 AM
not too bad yourself ^^
Pathetic-nightmare 0 posts
6/7/2008 9:15:00 AM
hi lol
charlesray 0 posts
6/5/2008 1:11:00 PM
kids with guns..tanana..kids with guns easy does it easy does it..sorry every tiem i look at ur name..i think of the song...listen to it some time... its called "kids with gunz"..by gorillaz
charlesray 0 posts
6/5/2008 11:05:00 AM
dude i not tell u i gots no cell phone yet!! well now u know...sorry man..my big bros an ass...............he will never let me borrow his cell even though i paid the bill...ass!!!....well ...im a get a really C00L celli next week.........blah!!!! have a nice summer dude...
charlesray 0 posts
6/3/2008 11:54:00 AM
yo this shit really sux..i mean since noone gets on it...BUT MEH!!!!!!!!
x-tWinKle_sTaRs-x 0 posts
6/2/2008 6:40:00 AM
yo biatch.



im no 'lozer' as you say....




thats mean and narshty.








hmphy

say sorrrie.



:)


x
charlesray 0 posts
5/30/2008 5:01:00 PM
wow..dylan..ur getting told...jkjkjk!!
NyxPsyche 0 posts
5/30/2008 2:14:00 PM
BTW:

You. Are. A. Prick. Thank you for reading into other people's business, and maybe you should just go fuck your hand if you can't take a goddamn joke. Seriously.
xelectric-lovex 0 posts
5/29/2008 8:00:00 PM
hells yeah its been a while so hi how are u :]
_morning wood_ 0 posts
5/28/2008 12:06:00 PM
haha are you kidding me? shes such a joke. i mean idc that you and her are cool or whatever. i mean i wasnt angry i thought it was quite funny and her combacks were all the same. its all about insecurity. oh well.

btw. i dont care what she is if i really was interested in fighting her she would get her ragged ass beat. and her teeth would end up down her esophagus. =]
DeadSakuraLuv 0 posts
5/28/2008 7:52:00 AM
it's kk, my probs I just...you know very important to me alone you know?
*chelsey_marie* 0 posts
5/27/2008 2:07:00 PM
and actually i think tyler lives a little bit closer....but idk
*chelsey_marie* 0 posts
5/27/2008 2:03:00 PM
I don't think it's funny that i broke up with gilbert...I'm really sorry...he's a cool guy but i think me and him are better as just friends...but he probably doesn't want to be my friend now
Lucky Charms 0 posts
5/27/2008 1:54:00 PM
well ok then..

well......

by pray_for_plagues on 5/16/2008 1:28:00 PM
26 replies, 22,216 views

make it easy

by pray_for_plagues on 5/5/2008 3:51:00 PM
0 replies, 19,916 views

opinions

by pray_for_plagues on 5/1/2008 2:29:00 PM
2 replies, 18,136 views

quite annoying

by pray_for_plagues on 4/30/2008 2:00:00 AM
9 replies, 19,211 views

???

by pray_for_plagues on 5/5/2008 12:33:00 AM
27 replies, 32,850 views

Music!

by pray_for_plagues on 4/17/2008 11:09:00 AM
18 replies, 22,262 views

lmao

by pray_for_plagues on 4/12/2008 3:27:00 PM
16 replies, 21,812 views

oh yeah

by pray_for_plagues on 4/3/2008 12:47:00 PM
3 replies, 18,863 views

sooo

by pray_for_plagues on 5/10/2008 1:47:00 AM
23 replies, 21,581 views

??

by pray_for_plagues on 4/2/2008 1:25:00 PM
13 replies, 18,537 views

ALESANA!

by pray_for_plagues on 5/18/2008 8:00:00 PM
13 replies, 19,489 views

sweet

by pray_for_plagues on 3/7/2008 8:46:00 PM
15 replies, 18,622 views

why the fuck?

by pray_for_plagues on 3/17/2009 5:41:00 PM
84 replies, 27,634 views

anyone

by pray_for_plagues on 3/9/2008 9:14:00 PM
3 replies, 20,050 views
Just hanging out, playin 360, running around town, meeting people, music of course, movies, and whatever else we can find to do in this shithole excuse for a town =P
SKY EATS AIRPLANE, Dr. Acula, Arsonists get all the Girls, Brokencyde, Calvary Kidds, LoveHateHero, Suicide Silence, as i lay dying, alesana, dance gavin dance, the electric blood bath, as blood runs black, slipknot, story of the year, the used, atreyu, silverstein, alexisonfire, blessthefall, system of a down, scary kids scaring kids, beneath the sky, killswitch engage, i set my friends on fire, demon hunter, a beautiful lotus, and a lot more