34/M
Posts: 1
iWalkedTheLine
Regular User Since 11/4/2003 - Not Friends
la mesa, CA CA, USA -
Last 12/4/2005
BornFree 0 posts
10/23/2005 5:14:00 AM
Check your myspace shit foo. Well fuck since i'm here, I heard you are going to join the Navy? Didn't you know Navy stands for New Age Village Youth? It's fun to stay in the Y M C A! Type me back sometime spots.
KissMeDeadly 0 posts
7/31/2005 1:55:00 AM
I haven't been on this site in ages! How've you been? ♥ =D
Another_Nobody 0 posts
5/4/2005 2:05:00 AM
whats been going on?
Another_Nobody 0 posts
2/23/2005 10:05:00 PM
wow what a peice of shit guitar. who did the shitty art work?
BornFree 0 posts
2/17/2005 11:54:00 PM
Actually... I wouldnt know, dude it rained here those nights and i couldnt leave! I was pissed. Plus I got this really bad reaction to poison oak.. Ryan and Dustin went to Before Today and Dustin said it was sweet. Maybe next time...
KissMeDeadly 0 posts
2/14/2005 1:25:00 PM
Happy Valentine's Day baby! ♥
Dreamingof<3? 0 posts
2/11/2005 4:00:00 PM
realy nice guitar.. :)
BornFree 0 posts
2/10/2005 9:39:00 PM
It's alright... nah, really shit sucks here, I can't wait till I leave. You still going to Rise Against? Before Todays playing on Sat too
trul 0 posts
2/9/2005 11:45:00 AM
777777777777777777777777777777777777777777777777777777
BornFree 0 posts
2/8/2005 11:00:00 PM
What up negro
KissMeDeadly 0 posts
2/8/2005 6:46:00 PM
Bri I miss your voice! =(
Lovertits 0 posts
2/7/2005 6:03:00 PM
i looking at your profile..but jessyca said i couldnt..
Another_Nobody 0 posts
2/6/2005 6:06:00 PM
fuck i knew it was you i was talking to on aim.
DiRtYxxBiRdY66 0 posts
2/4/2005 2:03:00 PM
hi!
Lovertits 0 posts
1/31/2005 7:40:00 PM
hey.
KissMeDeadly 0 posts
1/31/2005 6:23:00 PM
Sorry, I didn't mean to affend you if I have, it's just very well written. ♥
KissMeDeadly 0 posts
1/29/2005 8:17:00 PM
Do you come up with your interests on your own? ♥
KissMeDeadly 0 posts
1/24/2005 9:00:00 PM
Awe. Yay! Finally. I'm so glad to hear from you. Hehe. =)
KissMeDeadly 0 posts
1/22/2005 4:40:00 PM
Are you never going to talk to me again? =/
KissMeDeadly 0 posts
1/17/2005 8:09:00 PM
Brian..I miss you hun. Ahh. It's driving me crazy! =/
KissMeDeadly 0 posts
1/17/2005 8:09:00 PM
Lovertits 0 posts
1/14/2005 2:22:00 PM
hey you.
Lovertits 0 posts
12/29/2004 9:08:00 PM
yuor not the biggest asshole anyone will meeet. well anywho. how that band thing going?.
Lovertits 0 posts
12/28/2004 12:55:00 AM
merry christmas.... (im kind of late lol)<3
Lovertits 0 posts
12/21/2004 7:53:00 PM
i dont even want to remeber this place and i live here. lol
BornFree 0 posts
12/21/2004 3:26:00 PM
Shit b, i dont know.. nothin i guess. We're starting skate videos and filming stupid shit we do, you know daily lives videos. There were a few new kids that came after you and the others left that are pretty chill. It's still the same old same old. Oh yeah dude, freakin Bob Burnquist came by and skated with us. Sucks about your job but shit happens when you have to work, send me the show listing when you get a chance. Peace
Lovertits 0 posts
12/21/2004 2:08:00 PM
your kidding right?
Lovertits 0 posts
12/20/2004 6:31:00 PM
ok. i would like that. you know my adress right?.
Lovertits 0 posts
12/20/2004 2:09:00 PM
hey
BornFree 0 posts
12/15/2004 9:03:00 PM
dude, bitch ass hoe, I heard you got a sweet job from some old lady sub chic.
How are you doing?
Lovertits 0 posts
12/14/2004 7:00:00 PM
hey bri. some people told me to tell you that they said hi. but i forgot who it was. but all i kow is that they wanted to say hi. but how have yuo been scince the other day. i sign on but your never on so its hard to talk to you. but what days do you work. or what days dont you. but anyways. i would like to hear from yuo soon. bye.
KissMeDeadly 0 posts
12/14/2004 6:42:00 PM
I guess I still miss you and apart of me still yearns for you love. Who knows. I've been pretty dang good, thanks for asking. How have you been? And I've noticed you intrest box..what'd that all about. I was getting into it and want to know the rest. Hehe. Not the nevermind part. If that makes any sense. Keep intouch ♥
KissMeDeadly 0 posts
12/14/2004 2:18:00 AM
Wow. Finally you come around. I've missed you kiddo. And I'm sorry if they've affended you. I shall take them down. ♥
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:50:00 PM
aww. ok well i got to go to. talk to me next time you are on. i miss you and hope to see yuo soon :)
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:48:00 PM
cool .so do you have aim?.. or whatever.. and if you do look at my profile and get my scrren name. and we will talk if you are ever on?..
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:45:00 PM
well how often do yuo sign on or whatever. cuz i would like to talk to you more often. :/
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:44:00 PM
Cool.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:41:00 PM
what are your tattoos of?.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:40:00 PM
i look didffrent i have dark hair. and i dress alittle dsiffrent too. and i dont wear glasses. and you should do thta little band thingy.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:39:00 PM
omg. here at spa. everything has changed. i kinda hate. it theres nothing to do. and your old house parnt keep saything that you are my boy friend. and ever time i see you she asks me hos your boyfriend and i tell her that i dont have one. but yeah.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:33:00 PM
yeah its a job. umm. ricks doing good. hhe got his lip periced. and cut his hair. but yeah. well do yuo look any diffrent?..
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:32:00 PM
on your iterest whats that all about?..
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:31:00 PM
yuo go to school. thats good. im in school right now. lol.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:29:00 PM
oh. yeah that sucks. but if yuo ever need anyone to talk to im here. if you didnt know. but where does your brother live. well anyways where are you work. thats good to hear that you have a job. and doing good. i miss you.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:24:00 PM
thats good. i never hear from you. and yeah. jon tells me that you call him once inahile. i would like to hear from you too.
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:19:00 PM
OMG. how are you doing??
Lovertits 0 posts
12/13/2004 2:18:00 PM
OMG. how are you doing??
XSuckItHardcoreX 0 posts
10/29/2004 12:47:00 AM
good bands like your truck to i got one
KissMeDeadly 0 posts
10/25/2004 8:30:00 PM
Bri I miss you. Ugh. Sign your butt on here and talk to me damn it. ♥
BRIANNA TERROR 0 posts
10/11/2004 4:21:00 PM
HEY BABEY! Bahaha. <3
Lovertits 0 posts
10/7/2004 2:38:00 PM
Brian. i miss you..
and hope that police man thing yuo told me you were going to do is going good...
KissMeDeadly 0 posts
10/6/2004 10:20:00 AM
I miss you dearly! ♥
KissMeDeadly 0 posts
9/15/2004 9:21:00 AM
Call me damn it!!!
run&#9829;away 0 posts
9/6/2004 1:40:00 AM
so whats up<3
run&#9829;away 0 posts
9/5/2004 8:24:00 PM
thanxs
ohohoh
your gorgeous&you think im gorgeou...
&two gorgeous make a right
lol
<3
*Broken_Hearted* 0 posts
9/5/2004 3:12:00 PM
Yeah..I grew up. Strange how people do that.
I can't believe you let Jessyca get away.
I'm sorry, but you're an idiot.
run&#9829;away 0 posts
9/3/2004 5:10:00 PM
aww how cute you mommoes lil monster
how cool
=-]
KissMeDeadly 0 posts
8/27/2004 12:55:00 AM
Hun, I am soo sorry for last night.
I never meant to hurt you..
I feel like crap and I think we really need to talk about things.
I love you so much!!!!!
&hearts; &hearts;
&hearts; &hearts;
BRIANNA TERROR 0 posts
8/3/2004 4:44:00 PM
Hey Brian, What happened? we used to be all Close n shit, and now.... It is no longer....... -tear- Im so sad. Pth. Well... Im doing pretty good, how bout you, babe?
**EasyPeasy 0 posts
7/31/2004 9:58:00 AM
hey i noticed ur from San Diego wats the scene like there
KissMeDeadly 0 posts
7/20/2004 1:58:00 AM
A girl asked a guy if he thought she was pretty:
he said...no.

She asked him if he would want to be with her
forever....and he said no.

She then asked him if she were to leave would he
cry, and once again he replied with a no.

She had heard enough.

As she walked away, tears streaming down her
face the boy grabbed her arm and said....

You're not pretty you're beautiful.

I dont want to be with you forever. I NEED to be
with you forever.

And I wouldnt cry if you walked away...I'd die...
KissMeDeadly 0 posts
7/17/2004 6:17:00 PM
So, chump..I'm really upset with you.
*Broken_Hearted* 0 posts
7/17/2004 5:37:00 PM
Um, what happend with you and Jes?
you vs karma 0 posts
7/17/2004 3:14:00 PM
its always good to have a wide selection of music taste.
you vs karma 0 posts
7/17/2004 3:05:00 PM
thats true.
music can change you a lot.
you vs karma 0 posts
7/16/2004 1:47:00 PM
well that's good that you have your own taste in music.
i think it's cool. i'm not one for lots of heavy heavy metal though.
theres nothing worth saying that you people would want to hear.
apperciate the people in the bands the creators and influnces...dime bag, steve vai, don kohlie, tommy lee, matt freeman, les claypool, fred bennideti, zakk wyld, ozzy, randy rhodes, jerry cantrel, jonny cash, travis barker, buddy rich, mike ness, chad smith, flea, ect... if i didnt name you, dont take it personal.