34/M
Posts: 28
normalguy62
Regular User Since 1/13/2004 - Not Friends
Richmond Hill, GA GA, USA -
Last 3/30/2009
Moss Piglet 0 posts
11/2/2004 11:57:00 AM
Thank you :D So are you.
XEyEforXanEyEX 0 posts
10/12/2004 2:05:00 AM
wow man it has been a long time.... next time your online ask me for my screen name cause i skip this site more often then not now... nothing but fucktards on here now having nothing to do be be dumb. stay in touch man.. later Jay xXx
SkyLineHorror 0 posts
10/11/2004 3:36:00 PM
I haven't talked to you in what feels like forever. How's the whole college experience for ya? Yeah My new pictures are that great but i thought "Hey It's time to update them" lol.

<3
learned my lesson 0 posts
9/4/2004 12:37:00 AM
oh im stayin tokyo in December
learned my lesson 0 posts
9/2/2004 6:14:00 PM
where in Japen did u go ?
uncle ballball 0 posts
6/29/2004 11:59:00 PM
that would be cool. you should make them have x's on their hands. that would make a cool straight edge t-shirt.
uncle ballball 0 posts
6/29/2004 11:54:00 PM
calvin and hobbes ARE the shit.
Huk 0 posts
6/29/2004 11:53:00 PM
haha a buddy of mine thats black has spikey hair, so its possible.
Huk 0 posts
6/29/2004 11:48:00 PM
hahah i can honestly say no one has ever said that to me thanks =)
Funeral Eclipse 0 posts
6/2/2004 3:57:00 PM
hey i know a lot of african americans into rock and heavy metal..you're just not looking ahard enough..stay true to yourself bro!..listen to some heavy metal :-)
A tragicXday 0 posts
6/1/2004 1:51:00 PM
thank you soo much for your comment. rock music is my life!
toobadyourebeautiful 0 posts
5/25/2004 1:32:00 PM
good where at?
averson 0 posts
5/24/2004 11:57:00 AM
Are you adopted?
toobadyourebeautiful 0 posts
5/24/2004 1:54:00 AM
whats up g? hows it going?
averson 0 posts
5/8/2004 9:42:00 AM
4H
toobadyourebeautiful 0 posts
5/3/2004 9:26:00 PM
so are you in like the 4h club or something?
iWalkedTheLine 0 posts
4/28/2004 8:21:00 PM
Dude your the token black guy... YEA right on. dude the closest you might get to his hair is a Mr. T mohawk and im all for that
toobadyourebeautiful 0 posts
4/28/2004 8:00:00 PM
that makes me sad lol :(
Lolita 0 posts
4/24/2004 5:07:00 PM
Gah! I just don't understand them!!!! v _ v;;; -sniffles-....Oh well! ^ ____ ^ Perhaps I will later on. -nod-
LOVExISxCHEMICAL 0 posts
4/23/2004 6:23:00 PM
THanks...i really apreciate that actually, you seem pretty cool yourself.
SkyLineHorror 0 posts
4/21/2004 4:07:00 PM
I'm sorry i totally forgot...but what's your anme again......:) i know we both like rufio

but i wnated to say HIIIIIIIIIIII <333333333333

Whit
Bounty Hunter 0 posts
4/14/2004 2:52:00 AM
lemmi know when you think of the person that reminds you of me
Alec_Eiffel 0 posts
4/12/2004 2:54:00 PM
Rock on!
XEyEforXanEyEX 0 posts
4/12/2004 12:19:00 AM
well man becareful on what it is i mean its there for life... i designed all mine casue its what i do haha but the best way to describe it was what my tattoo artist said to me the first time like haveing a sun burn and sum1 runnig a razor blade cross it ... not deep just enough to tolerate.. sorry i havent gotten back to you sooner but just leave it in the profile instead of private messages XlaterX
ViOlEnTFeE 0 posts
4/11/2004 11:26:00 PM
Dude wheres my war.. lol.. and my precious.. i loveeee lotr an thats just plain funny..bevis and butthead... omg thats awesome.. where did u get these pics?? lol funnyjunk?
chevydeniro 0 posts
4/11/2004 7:36:00 PM
hey thanks!!!, glad you liked it...leave us a message in our message board, www.verona-music.com , bye bro...
XEyEforXanEyEX 0 posts
4/11/2004 3:09:00 AM
yea im in one ... one true promise.... its not really off the ground yet and there is problems within it and the members so who knows i just play cause i like to... i dont care much on where or if it goes anywhere i jam with anyone interested
ViOlEnTFeE 0 posts
4/10/2004 4:39:00 PM
Your a awesome... love the pics ;)
ViOlEnTFeE 0 posts
4/10/2004 4:38:00 PM
i wore it on halloween... n i had to pee so this was the only way... sis got a pic of it.... no actually i just got it from a site ;)
averson 0 posts
4/6/2004 4:15:00 PM
hey man whats up ...yup iam black too:):) im me some time
XEyEforXanEyEX 0 posts
4/4/2004 7:56:00 PM
well let me just tell you that your the coolest colored dood i have met haha not that im racist or anything im just frusterated a bit by all the G Units around
XEyEforXanEyEX 0 posts
4/4/2004 7:10:00 PM
so where exactly is Richmond Hills?
XEyEforXanEyEX 0 posts
4/4/2004 6:45:00 PM
hey man dont take too much offense your on this site! haha you should just live around here its real tough being hardcore/ metal..... you seem cool though and your right about the radio it fuckin sucks and i hate mainstream shitim gonna add you to my list man if thats cool
Panic 0 posts
3/20/2004 8:30:00 AM
um hot topic a long llonnnnng time ago. try ebay
duh_jerk 0 posts
3/13/2004 10:04:00 PM
thanks much.
beazlebug 0 posts
2/23/2004 8:45:00 PM
im from los angeles, but, im currently living in wellsburg, west virginia, pretty boring out here! im almost out of high school though, cant fucking wait!!! the people are so lame! i hate it.
beazlebug 0 posts
1/27/2004 4:00:00 PM
i know home grown, i knew of them since.... 5th grade.. ahah, hell yea
SkyLineHorror 0 posts
1/25/2004 3:43:00 PM
why thank you, you're quite the cutie yourself...

Rufio is gooooooooood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333's for that


Whit
I have alot of interest that range from rock to punk. That how many interest I have. I also like to act. I live in the woods. I have a better chance of get attacked by a deer than hit by a car! NO I will not get jiggy with it or drop it like its hot. That crap makes no sense to me. So don't ask. I don't think there is another black person out there that likes underground rock music. I wish there was more of us. I am probaly the only one you will ever see. So get a good look because this is a rare sight to see. LOL!
Rufio, Home Grown, Park, anything that is not on the radio! I know Rufio and Home Grown are not consider underground but alot of people here don't know them so that is good enough for me.