42/M
Posts: 93
CPDheadstomp
Regular User Since 2/9/2004 - Not Friends
Chicago IL, USA -
Last 7/2/2006
15secondimmortal 0 posts
5/13/2006 7:44:00 PM
No. Myspace has taken over the world. Resistance is futile...
15secondimmortal 0 posts
7/12/2005 2:29:00 PM
hey now...
meghan! 0 posts
7/11/2004 11:46:00 AM
i totally dig your taste in music.
savvy? 0 posts
5/19/2004 5:54:00 PM
yea the "real partying" is always the best. woo hoo! ;)
savvy? 0 posts
5/16/2004 7:10:00 PM
good, and you? :)
15secondimmortal 0 posts
5/10/2004 6:27:00 PM
Did somebody say Westham?!?!?!?!?
15secondimmortal 0 posts
5/9/2004 1:46:00 PM
also, you may remember their cover of "fools rush in" for the soundtrack to the movie Sliver, featuring Sharon Stone and one of the Baldwin brothers...
15secondimmortal 0 posts
5/9/2004 11:57:00 AM
Yes, indeed, they did...
HELLO-JUGEND 0 posts
5/8/2004 5:27:00 PM
You can shave your head, I'll go to a save the whales protest.
Nasera 0 posts
5/8/2004 11:54:00 AM
U need to know?
hmmm....
savvy? 0 posts
5/7/2004 5:01:00 PM
yep once.
Nasera 0 posts
5/7/2004 4:47:00 PM
victory at last!
Nasera 0 posts
5/7/2004 3:06:00 PM
UBW
15secondimmortal 0 posts
5/6/2004 10:50:00 PM
Latin Kings are Hare Krishna.... didn't you know?
HELLO-JUGEND 0 posts
5/6/2004 6:35:00 PM
Libral? What's that? PS: Wanna buy my Skrewdriver records?
HELLO-JUGEND 0 posts
5/6/2004 2:40:00 AM
June 11. I'd tell you that the show was at the Fireside but your boyfriend might accuse me of "bragging"? You guys are weird.
simplymodest 0 posts
5/5/2004 7:39:00 AM
I think Im moving to Chigago. You are all too nice there.
HELLO-JUGEND 0 posts
5/5/2004 6:45:00 AM
Also, John Bloodclot is a personal friend of mine and I know for a fact that he has been a Krisna devotee since at least 1983. Please stop espousing lies. Thanks.
HELLO-JUGEND 0 posts
5/5/2004 6:25:00 AM
Yo, The Cro-Mags were NEVER "white power" EVER! Got it?
15secondimmortal 0 posts
5/4/2004 2:37:00 AM
Craig, I already responded to this gentleman (slothcore), but I believe you should also...
slothcore 0 posts
5/4/2004 1:00:00 AM
liking skrewdriver=not cool
TYisSMELLY 0 posts
5/3/2004 6:23:00 PM
haha, what?
Nasera 0 posts
5/3/2004 10:57:00 AM
BIR?
simplymodest 0 posts
5/3/2004 7:07:00 AM
nah not me...but your pretty cute yourself.=)
JessRock 0 posts
5/3/2004 12:24:00 AM
thanks!
Meeting Death 0 posts
5/1/2004 11:05:00 PM
i like your supper man picture
Nasera 0 posts
5/1/2004 4:44:00 PM
ur rich.. biatch? wtf..
do i give a shit?
The saint 0 posts
4/29/2004 3:49:00 PM
we need to booze it up tonight
The saint 0 posts
4/29/2004 3:48:00 PM
wallsofpain 0 posts
4/28/2004 3:54:00 PM
hey whats going on i noticed you were looking at my profile so just wanted to say hi you look really familar ever been to PA NJ shows if not i probly just saw someone that looked like you!!!
Am I Demon 0 posts
4/26/2004 3:28:00 PM
thanks for the comment
savvy? 0 posts
4/23/2004 6:51:00 PM
yea..
savvy? 0 posts
4/21/2004 4:23:00 PM
florida.. unfortunately.
elyeighty 0 posts
4/14/2004 9:09:00 AM
Ahahah...
I hope to come very soon :)
And you, when you come here!
Kisses
Elisa
savvy? 0 posts
4/7/2004 4:22:00 PM
YEA! :)
simplymodest 0 posts
4/7/2004 10:35:00 AM
Do you like Desmond Dekkar?
simplymodest 0 posts
4/7/2004 10:35:00 AM
woops just saw it in your profile
simplymodest 0 posts
4/7/2004 9:00:00 AM
Thankyou! You made my day:)
PattyMayo 0 posts
4/6/2004 10:12:00 PM
Dear you, i do rock.
Love,me
chrisenvy 0 posts
4/3/2004 2:46:00 PM
I'll be sure not to and I will keep selling cds to 14 year old girls.. does that mean your girlfriend will buy one?
chrisenvy 0 posts
3/24/2004 12:27:00 PM
You think my old band sucks and tell that to my wife? fucking dork. Not that I care that much but people like humor me... tough guy.. haha
shannon elaine. 0 posts
3/13/2004 7:50:00 PM
yeah....haha i thought so.....so silly..hehe <3
elyeighty 0 posts
3/13/2004 1:51:00 PM
Thanks for hottest girl in Italy? Ahahahh
I'm doing well!
And you? ;) Kisses
x. 0 posts
3/13/2004 12:07:00 PM
hahaha anarchists are so stupid. They're so ignorant. No I highly believe shit needs to be run by someone intelligent (maybe not G.W. Bush, but you know). Nah, I got shit to back up. I'm not a wussy fucking lame vegan who smokes too. hahaha.
<3xxx
x. 0 posts
3/12/2004 9:22:00 PM
Move to Reno then.
<3xxx
shannon elaine. 0 posts
3/12/2004 6:39:00 PM
well, there is lots of ways to fuck up your life without drugs....haha but i try not to fuck up my life in anyway possible! Its just better that way...haha <3
myheartyourhands 0 posts
3/12/2004 5:46:00 PM
you think that was real funny huh?.....i dont...
LoveIsSuicide 0 posts
3/12/2004 4:44:00 PM
lol im good and yourself?
M-16 0 posts
3/4/2004 1:36:00 AM
i kinda know him...i met him on new years, he knows my friends, and he is my myspace friend haha. why?
- - - 0 posts
3/3/2004 2:46:00 PM
hah thanks i'll keep that in mind
KevSta 0 posts
3/3/2004 1:25:00 PM
i'm sure that with time and the continued success of the US national team, the MLS will get more popular, no doubt about it.
tr0y 0 posts
3/3/2004 3:01:00 AM
and it's ar-se-nal...arsenal fc...we're by far the greatest team, the world has ever seen!
KevSta 0 posts
3/2/2004 4:01:00 PM
you follow any english soccer / football?
brouillette 0 posts
3/1/2004 7:12:00 PM
Haha, yep. I also noticed you listed Frank Sinatra, I practically grew up with his stuff.
LoveIsSuicide 0 posts
2/28/2004 11:44:00 PM
akron is in ohio!
brouillette 0 posts
2/28/2004 1:16:00 PM
Band list= awesome, Tigar Army and the Clash rock my socks.
15secondimmortal 0 posts
2/27/2004 4:50:00 PM
Yes, Craig... I do find it strange... its all part of the disintegration of the american family...
elyeighty 0 posts
2/27/2004 2:40:00 AM
Thank you for asking! In Italy everything is ok!
And you?? Kisses, Elisa!
LoveIsSuicide 0 posts
2/26/2004 11:42:00 PM
very cute and your from chicago total plus!
RoxyOi 0 posts
2/26/2004 10:22:00 PM
Hey, The Pogues are a great band, how can someone not like them?
15secondimmortal 0 posts
2/24/2004 11:26:00 AM
good question...
15secondimmortal 0 posts
2/19/2004 11:01:00 PM
darkshine <- fuck with this kid... hes a faggot...
as.my.heart.breaks. 0 posts
2/19/2004 12:36:00 PM
so now i have to watch for drunk hating ninjas!?!?!?!?! im screwed! sucks i posted this elsewhere by accident.
elyeighty 0 posts
2/19/2004 5:37:00 AM
Sure!!! ;)
Casket Of Fags 0 posts
2/18/2004 12:12:00 PM
yes it does. thats usually whats on at my house.
elyeighty 0 posts
2/17/2004 10:32:00 AM
Ehhiiii! Thanks! What's up?
Yeah i talk with them sometime! :)
Huge fan of Tim Burton and Roman Dirge. I also drink a lot of Hacker Pschorr. http://www.fireultras.com www.chicago-fire.com www.moderndrunkardmagazine.com http://www.section8chicago.com/ http://www.wideopenwest.com/~tgmason/s8/index2.html http://www.protestwarrior.com/ http://www.nbc5.com/news/2835383/detail.html http://www.thesmokinggun.com/archive/broombust1.html
The BUZZCOCKs - Oi Polloi - Stiff Little Fingers - Frank Sinatra - The Tossers - Deal's Gone Bad - Sham 69 - The Damned - The Pogues - Skrewdriver - Dean Martin- Prince Buster - Outkast - X-raySpex - The Oppressed - The Rejected - Cock Sparrer - Ella Fitzgerald - Section 5 - Condemned 84 - Johnny Cash - Tiger Army - The Clash - Louis Armstrong - Dean Martin - Smoking Popes - Stan Getz - Swingin' Utters - Toots and the Maytals - The Specials - The Slackers - Judge Dread - Alton Ellis - Desmond Dekker - The Skatalites - Derrick Morgan