36/M
Posts: 6
Beatdown heaven
Regular User Since 3/5/2004 - Not Friends
Binghamton NY, USA -
Last 8/6/2006
Miss Deidre Ann 0 posts
2/17/2005 10:47:00 PM
not much just chilling bored
Miss Deidre Ann 0 posts
2/16/2005 8:55:00 AM
hey there...
bubblegum octopus 0 posts
2/9/2005 9:00:00 AM
oeaarghh
i dont like being here.
bubblegum octopus 0 posts
2/7/2005 5:53:00 AM
=)
emacoredee 0 posts
1/7/2005 9:53:00 AM
all your interests are awesome...the chick with the tattoo is hot...for real she is....as are you
BeckyClawsome 0 posts
1/3/2005 11:17:00 PM
just found out it's cancelled. that sucks
BeckyClawsome 0 posts
1/2/2005 11:59:00 AM
I dont know... i just read it on the shows page of this site. There's probably contact info there if you want to check it out.
last call casualty 0 posts
1/2/2005 3:19:00 AM
straight up yo
last call casualty 0 posts
1/2/2005 3:19:00 AM
jk im white
BeckyClawsome 0 posts
1/1/2005 9:49:00 PM
STRENGTH FOR A REASON--- with: Samarrah, Sycamore Dreams, I'd Rather Die and XGiven up for DeadX- binghamton legion - 5pm - $5
BeckyClawsome 0 posts
1/1/2005 8:27:00 PM
Are you going to the SFaR show on the 9th?
BeckyClawsome 0 posts
1/1/2005 5:34:00 PM
I'm actually in Sayre- this is where my home is, but I go to school in Philadelphia and DAMN do I miss it! I'm having a pretty good time at home, but it'll be nice to get back to city life.

Haha, i guess you just have a familiar face 'cause you look like a kid that gave me a quarter at a gas station in Binghamton (or vestal or endicott... I can't tell the difference) last night. I'm guessing you're not him. :-P
last call casualty 0 posts
12/31/2004 10:16:00 PM
well hello im 12+64-60+47-48+1 yay
BeckyClawsome 0 posts
12/29/2004 6:14:00 PM
this might be a really weird question if the answer is no, but... did you buy flowers from a flower shop in Waverly, NY last week?

PS- lovely music selections
..Carly.. 0 posts
12/24/2004 6:06:00 PM
Sure, Anytime
..Carly.. 0 posts
12/24/2004 6:00:00 PM
Nice n Warm here.....kinda
..Carly.. 0 posts
12/24/2004 5:57:00 PM
Alright, sounds like a plan :)
..Carly.. 0 posts
12/24/2004 1:50:00 AM
Its only a little far away lol
Leo SIIG 0 posts
12/5/2004 3:08:00 PM
yeah, the 11th it is. if i miss youre band again ill let you punch me in the face. not hard though
AllHottiesEatThaJiz 0 posts
12/5/2004 1:56:00 PM
your hot :)
army of salvation 0 posts
8/9/2004 9:10:00 PM
man i havent talked to you in a long time... if you dont remember... check your computer cause i sent you my bands song a long time ago
Math 0 posts
8/8/2004 10:27:00 PM
Yo man...long time no see....not too much..just working as a cart slut at wal-mart and going to shows...How about yourself?
coastal elite 0 posts
7/31/2004 3:03:00 PM
Nice tattoo. The shadowing is banging as all hell.

Haha, I have that same set of brass knux with the blade on the end. I'm such a faggot (not to say you are or anything...)
shrug 0 posts
7/24/2004 10:40:00 PM
nice tatoo bro, im being serious it's badass.
step_down 0 posts
7/20/2004 10:14:00 AM
Kind words! Cheers.

yeah if you use Soulseek or whatever I can find a way to hit you up with the 3 track demo if you like?
ill add you to AIM, aswell.
sandherr1456 0 posts
7/18/2004 5:59:00 PM
those brass knuckles are sweeeeeet
step_down 0 posts
7/16/2004 8:56:00 PM
Check out my band (yeah i fucking hate people pimipin their bands in people comments as much as the next person) but sicne your obviously all about the beatdowns you should check it out.

http://www.hxcmp3.com/bands/11165

BY MY HANDS
step_down 0 posts
7/16/2004 8:47:00 PM
haha thanks man, even though most of the bands in my list aren't hardcore, i just listed pretty much EVERYTHING I like.

ITs all about the Beatdown.
loveisjustemotionduh 0 posts
7/15/2004 8:36:00 PM
all my boyz wear tyte pants thats the punk scene right ther
hxcemo 0 posts
7/11/2004 3:27:00 AM
crazy, lol i just dled a shattered realm song last night lol
hxcemo 0 posts
7/11/2004 12:02:00 AM
sorry but what is an example of beatdown, i don't think i have ever heard much about it if ever, explain a little
bemylight 0 posts
7/10/2004 11:15:00 PM
thank ya
hxcemo 0 posts
7/10/2004 10:36:00 PM
no i'm not too interested but thanks anyways tho dude, i can see u like ur brass knuckles lol
AlkalineKate 0 posts
7/6/2004 6:57:00 AM
fantastic pictures
Fightcore 0 posts
6/16/2004 10:51:00 AM
look at this wonderfull young man yummy whats up cracker S.O.S.B. mother fuckerrr welll...yeah...WOOOOOOOO KOVAC LIKE...
electrocuted 0 posts
5/22/2004 6:59:00 PM
haha, how cute. we do live close to each other.
Leo SIIG 0 posts
5/21/2004 4:34:00 PM
awesome, punch your family in the face, look out for new stuff soon with our new singer
Leo SIIG 0 posts
5/21/2004 4:20:00 PM
austin, eh?.........
thats fucking far, and we suck
gullyXmofo 0 posts
5/20/2004 6:44:00 PM
haha WOOT WOOT
gullyXmofo 0 posts
5/20/2004 4:21:00 PM
holla back youngen! woot woot!
gullyXmofo 0 posts
5/19/2004 6:13:00 AM
word
electrocuted 0 posts
5/18/2004 5:36:00 PM
holla
Phil Dougherty 0 posts
5/18/2004 12:57:00 AM
CBC REPRESENT.
dave. 0 posts
5/16/2004 6:35:00 PM
yeah man, definitally
i_die_too 0 posts
5/15/2004 9:21:00 PM
hey!! that would be awesome... cuz im *not* good at bowling and i could use some pointers!! lol =) so if i ever stop by austin ill let you know!! talk to you later!

kt
beatdowncore 0 posts
5/14/2004 11:38:00 AM
anyone fucks with this kid. WILL be sacrificed and subjected to death. id take a bullet for this kid. hope all is well bro, keep it real.
i_die_too 0 posts
5/2/2004 9:11:00 PM
hey!!! cute pics. texas rocks, i want to live there! =P
sickXboy 0 posts
4/29/2004 10:34:00 PM
haha..yo man..yea i heard throwdowns new shit..they got one good song, im just all about originals..haha thats just me though..yo hit me back bro hym..peace...
untildeathdouspart 0 posts
4/28/2004 2:05:00 AM
word!
untildeathdouspart 0 posts
4/28/2004 12:38:00 AM
i love it dies today, i heard them off mp3.com a long time ago. now they are on trustkill, do you think the are going to go pussy?
electrocuted 0 posts
4/27/2004 11:39:00 PM
austin is dooooope
army of salvation 0 posts
4/27/2004 10:01:00 PM
damn man... i tried dowloadin it but all that happened was my computer freezing and now my AOL wont work period
Fightcore 0 posts
4/27/2004 9:46:00 PM
yeah deffinately bro we will keep in touch and we will break some mother fuckers up here and for when you come up man peace bro
No Regrets 0 posts
4/27/2004 9:07:00 PM
nice band list.
TX
great pics

xxxbbi<3
army of salvation 0 posts
4/27/2004 7:51:00 PM
oh my bad man... i thought you meant you had a band... but i'll look at your list... you might like my band... so tell me if you wanna hear it
army of salvation 0 posts
4/27/2004 7:48:00 PM
you never told me the site i could go to so i can check your band out
army of salvation 0 posts
4/27/2004 7:44:00 PM
ya... ZAO isnt the best... i like em but they arent the best.... i made that a while back and since then i have found alot better but i will check your band out
army of salvation 0 posts
4/27/2004 7:42:00 PM
ya... ZAO isnt the best... i like em but they arent the best.... i made that a while back and since then i have found alot better but i will check your band out
barbiesahoe 0 posts
4/27/2004 3:40:00 PM
hahahaha yea yea yea
i like all kinda of music tho
i just dont care enough to write it all out
but i guess emo is my fave
: / haha
untildeathdouspart 0 posts
4/27/2004 2:25:00 PM
have you heard of dead to fall?
Beatdown heaven 0 posts
4/27/2004 1:45:00 PM
My NY bros... hopfully ill be home soon to visit and throwdown east coast style in the pits... ill def keep in touch with u guys.. bros 4 life (this is forever) dont forget!
barbiesahoe 0 posts
4/27/2004 7:57:00 AM
heh well thanx dear
ur quite the looker urself
;)
Im not dead 0 posts
4/27/2004 2:02:00 AM
they're fucking great i think you'll like them.
Im not dead 0 posts
4/26/2004 11:22:00 PM
do you like syngaia?
ghost in the fog 0 posts
4/26/2004 10:57:00 AM
Yes! Nobody else on this site likes Candiria! I was starting to feel alienated! haha
beatdowncore 0 posts
4/22/2004 12:09:00 AM
hope youre having fun in TX bro..
"..LOYALTY.." i basically work everyday n then chill with my boys.. i took my plugs out a while ago was at 5/8ths.. need to get more tattoos when i somehow get loot to do i, the next peice i want to get is a half sleave.. music is my life.. my choice in music is very wierd.. i love hardcore with a passion but listen to chill laid back oldies also.. rap is only listened to in the car n with a system.. lol but want to know anything else holla atcha boi lolol... Movies: pulp fiction, requim for a dream, kids, scarface, goodfellas, resoviour dogs, taxi driver, american history X, schindler's list, boondock saints, exorcist, final destination (1&2), the hunted, half baked, national lampoon's Animal house, billy madison, dodgeball, happy gilmour, the silence of the lambs, hannibal, clockwork orange, fear and loathing in las vegas, platoon, a few good men, full metal jacket, snatch, spun, CKY's, Faces of Death, Bloodsport, many many more...
Love music but prefer Anything With Brutal Breakdowns: bury your dead, shattered realm, repercussion, shotgun facelift, a death for every sin, strikeback, sheer disrespect, any last words?, fatality, cdc, fbc, until the end, dtf, madball, irate, death do us part, throwdown, suffocate faster, denied, roundhouse nj, redline, swear to god, 25 ta life, caliban, back of tha neck, fight night, dead and burried, punishment, seventh star, canderia, converge, dilinger escape plan, cease to exist, in blood we trust, cipher, chuggernaut, born from pain, end your life, sick of it all, death threat, today we prevail, the carpathia, age of disgrace, bloodline calligraphy, billyclub sandwich, 100 demons, out to win, final stand, leave the blood, wait until the end, every man for himself, kiss the barrel, 24 hours to live, since the flood, as i lay dying, 36 deadly fists, suffokate, tire iron, six bullets through a texas sky, Xnever againX, Xbound in bloodX, Xengraved in fleshX, point of recognition, Break Your Face, SFAR, king of clubs, death before dishonor, figure four, sworn enemy, bullet vs. eye, (old) it dies today, mpb, (old) hatebreed, (old) poison the well, Walls Of Jericho.........