36/F
Posts: 725
NowUGottaKissMe
Regular User Since 5/4/2004 - Not Friends
West Chester PA, USA -
Last 1/11/2007
insulinPUMPyou*up 0 posts
5/15/2005 10:03:00 PM
wow? what exactly does that mean
KillFaction-SkinHead 0 posts
5/12/2005 8:09:00 AM
Youre just pissed that you have no friends/life. Fuck yourself
KillFaction-SkinHead 0 posts
5/10/2005 5:14:00 PM
Youre a pathetic piece of white trash. You give the rest of us a bad name. Do you have any hobbies or anything better to do. Go to a Show...Listen to some Oi!...Grow a Spine...Masturbate...Do something, but im tiered of your shit.
KillFaction-SkinHead 0 posts
5/10/2005 3:01:00 PM
CCCCCUUUUUUUUUNNNNNNNTTTT!!!!!!!!!!!!!!1
KillFaction-SkinHead 0 posts
5/10/2005 2:56:00 PM
Im sorry you're so lost.
jaimemberartimus 0 posts
5/10/2005 12:04:00 AM
Nah, no DC^3 for me. That's from my high school, way back in 1999 or so.
KillFaction-SkinHead 0 posts
5/9/2005 6:24:00 PM
your a ugly piece of shit in the fist place, youre the fucking waste. scene whore. Being a skinhead doesn't make me a racist. Know what the fuck youre talking about befroe you open your slutish mouth. I'm angry, shove it.

The Largest Non-Racist Skinhead site on the internet.
www.skinheads.net

KillFaction-SkinHead 0 posts
5/9/2005 6:20:00 PM
How am I a waste, bitch...You wanna attack me for shit you dont know, well fuck you...Braces and laces don't make you a racist.
XXcutyourheartoutXX 0 posts
5/9/2005 1:01:00 PM
Hahah good job FArts/poop/burp freaking rock you rule too!
Jennifer_Wilbanks 0 posts
5/2/2005 2:01:00 PM
Thanks honey
Bang Bang Bitch 0 posts
4/25/2005 8:32:00 PM
all you are proving right now is that you are friends with chrissy. and i care?
Bang Bang Bitch 0 posts
4/25/2005 8:28:00 PM
dude you people are fucking retarded
Bang Bang Bitch 0 posts
4/25/2005 8:18:00 PM
you are both fucked in the head.
Chasing April 0 posts
4/25/2005 1:14:00 PM
and just for the record...i wasn't trying to get your bf to cheat on you. obviously he doesn't need to cheat, because you let him fuck another girl right in front of your face. what guy would cheat when he has 2 girls at the same time? duh. i guess thats what you call relationship security these days.
Chasing April 0 posts
4/25/2005 1:08:00 PM
you need to go back and check the facts you stupid bitch. this isn't who you think it is. i would rather you not let someone else take credit for what i've done, so i'm trying to make that clear. and for the record, what makes you think that this is someone fucking with JOE...did you ever wonder if it was maybe someone from YOUR past? ha ha ha i doubt you thought about that.
Chasing April 0 posts
4/22/2005 10:37:00 PM
you have NO idea
Nakie 0 posts
4/12/2005 7:54:00 PM
Thanks darling. I am slightly mature for a 6-year-old. =D hahaha.

go.play.KILL 0 posts
4/12/2005 12:19:00 PM
Eh, like wise.
Krijgsman 0 posts
4/12/2005 9:49:00 AM
to be totally honest, if it is pointy i would rather have it out of my boxers...
sumthinhandscanthold 0 posts
4/12/2005 8:48:00 AM
someones son or someones duaghter.....
sumthinhandscanthold 0 posts
4/12/2005 8:43:00 AM
something big is gonna happen........
dave heck 0 posts
4/12/2005 8:28:00 AM
thanks. it means "thanks a lot" (lit "thanks so much") in swedish.
DramaFree est.05 0 posts
3/28/2005 5:07:00 PM
yea nice titties .. imma throw somethin your way and if you like it keep it .. if not send it back .. I wanna Be On You . Wait . i wanna be on you .. god
InTheButtLikeWhat 0 posts
3/24/2005 9:24:00 AM
thanks. nice breasts.
DramaFree est.05 0 posts
3/23/2005 12:07:00 PM
Hey i remeber that .. I think .. Yea it was awsome..Nice
AshesToAshes 0 posts
3/22/2005 7:56:00 PM
In Switzerland!!! A town named "La Chaux-de-Fonds" of 40'000 people... That's kinda small compared to the US's big towns, but still enjoyable... And nature beside it is great!
turnofthetide 0 posts
2/12/2005 7:11:00 PM
Last day dying is looking for a freelance photographer to work with us taking live photos and possibly some press kit junk. If you, or anyone you know are interested please e-mail klown254@aol.com. Thanks!
shescrafty 0 posts
2/12/2005 5:28:00 AM
the kitties - the mommy is a bengal - the daddy was a lucky black & white striped tom cat.....they made beautiful babies.... :)
ALLEYVIPER666 0 posts
2/8/2005 3:18:00 PM
thats a hell of a pic...
toothcollectr 0 posts
2/8/2005 12:23:00 AM
yeah, i seriously make shit, but it pays the bills.
Bows + Arrows 0 posts
2/3/2005 12:05:00 AM
You gotta love him, I mean, it's obvious he has a hard life and he goes through a lot of rough times...
XWHISKEYX 0 posts
2/1/2005 2:20:00 AM
its ghetto ass
XWHISKEYX 0 posts
2/1/2005 2:14:00 AM
its a malt licquor. Im not sure how popular.
DramaFree est.05 0 posts
1/30/2005 6:50:00 PM
hey baby... my comp is fixed
TheyCallMeJack 0 posts
1/17/2005 2:52:00 PM
hey, no need to know anything. I just wanyed to clear things up before I left here. Just wanted to say so long on a good note. take care.....................
Chasing April 0 posts
1/17/2005 12:36:00 AM
:) I guarantee if I saw your man on the street...and I went up to him and shoved my tounge down his throat....he wouldn't push me away. ESPECIALLY...if he has you to go home to.
HaiLstorm 0 posts
1/12/2005 11:28:00 PM
hey sweetheart! how are you? it really looks like you're doing awesome, im so happy for you. i need to see you around!
NiteOnTheTown 0 posts
1/10/2005 7:38:00 PM
I'd be glad to kiss you! Anyone with the balls to admit to MSI and Dresdon Dolls! I fucking love them!
DramaFree est.05 0 posts
1/9/2005 5:36:00 AM
I never thought it would end like this
Just because i've got no tits
I'll shave my legs, I'll wear a bra
I'll even cut my penis off for you...
TheyCallMeJack 0 posts
1/8/2005 12:17:00 PM
thanks for deleting my post....that was real cool. but anyway......I'm very happy for you. I'm glad all is goin well. take care and so long. your wanna be friend.......Jack.
MrsMilliken 0 posts
1/5/2005 9:57:00 PM
wow...you really are in denial..
sYnth 0 posts
1/3/2005 3:16:00 PM
we cant hide from reality.....
sYnth 0 posts
1/3/2005 1:29:00 PM
my new year was like the other days. and with all the disasters around the world, i dont want to party. :)
MrsMilliken 0 posts
12/30/2004 11:20:00 PM
Besides that, I guess your blinded, and I only say that cause I've heard that if your boyfriend is prettier then you, then you end up doing very stupid things. I don't know why you started this shit talking anyway. I guess a horse is a horse of course of course, but from now on, do us all a favor and keep your shit talking in the stable until you come up with a valid point. I'll leave you in closing, Joe doesn't love you he just thinks he does. He's kids love anyone that love them, so don't think you are special. They loved Jackie too. Probably more then they love you.
MrsMilliken 0 posts
12/30/2004 11:20:00 PM
Oh yeah, random fact, you are also the 3rd girl that it took Joe less then 6 months to profess his undying love to. Thats gotta make you feel awesome, knowing that Joe says I love you to every girl that lets him. You and Joe seem to have a GREAT relationship, which is all fake. I'm sure you just put up with his baggage, either because you don't have a brain, or you just don't wanna lose the only hot guy to ever look in your direction. The fact that he did look in your direction, that alone should have been a signal to you that there is something wrong.
sYnth 0 posts
12/30/2004 11:09:00 PM
i like your opinions, you are cool! Happy holydays!!!
joe vena 0 posts
12/30/2004 10:18:00 PM
don hertzfeldt is a gennnnius.
joe vena 0 posts
12/30/2004 9:55:00 PM
i just made it cause i was angry. your reason is better. ;)
joe vena 0 posts
12/30/2004 9:45:00 PM
haha... matching names.
DramaFree est.05 0 posts
12/30/2004 5:35:00 AM
Hey.. Hey kydz fetch my that theer walshin stick so i'z can wash yo momma's back half
DramaFree est.05 0 posts
12/29/2004 9:15:00 PM
hey baby guess what ... im not on jackies friends list any more :*( ..ohwell i guess that pic hurt some feelings.. love you baby
Abramson 0 posts
12/4/2004 6:16:00 PM
just wanted to say thank you.......................
Abramson 0 posts
11/20/2004 12:53:00 AM
yo, Ms. I hate tough Guys, what the fuck are you doin startin online drama. Peace!
losescontrol 0 posts
11/16/2004 10:53:00 PM
heya! greetings frm singapore! :)
MrsMilliken 0 posts
11/16/2004 2:19:00 PM
And just for the record, you'd be a little fat too if you just had a baby. And you said my son isn't cute, knowing out right that he's fucking adorable. So try again in your next post to "hit home" or piss me off, cause so far you suck. My son is incredible and gorgeous.
MrsMilliken 0 posts
11/16/2004 2:06:00 PM
Okay, first of all, do you know who the fuck I am? I doubt it. Hopefully you are atleast smart, being as though you lack in the looks department so drastically. And yeah, my gas ass drama, I don't see what is so dramatic about telling you how fucking ugly I think you are. Really. I'm entitled to my opinion. So you can eat a dick.

Love- Me

PS- Did the sex change operation hurt Mr.ED?
PPS- Chrissy is SO much hotter then you.
J LANSDALE 0 posts
11/16/2004 10:12:00 AM
awesome!
J LANSDALE 0 posts
11/16/2004 10:05:00 AM
yeah i get my check cash it and its like half gone by the end of the night. we go to a place where we are members and it 89cent lagers and 1.50$ shots. then sometimes we go to the titty bar. awesome.
her~memories~bleed 0 posts
11/16/2004 9:59:00 AM
I wasn’t offering any help
MrsMilliken 0 posts
11/15/2004 10:56:00 PM
um, yeah, you are the ugliest trans-sexual i have ever seen. thank you. good bye.
Tough Luck Chris 0 posts
11/10/2004 10:24:00 AM
last month maybe they broke up
her~memories~bleed 0 posts
11/9/2004 2:50:00 PM
i'd be glad to choke for u,
Abramson 0 posts
11/9/2004 1:04:00 PM
Yo, check this shit out. Tell all your friends and old-head relatives. Peace!

THIS IS NOT THE LAST DIS SHOW, SO SPREAD THAT SHIT TOO!

November 13: Paul Green’s School of Rock
Acorn lane. Downingtown, PA
6pm……$6
DARE I SAY
LAST DAY DYING
CLERIC
CETUS
STIFLING NEGLECT
Tough Luck Chris 0 posts
11/9/2004 11:02:00 AM
i used to but not no mo and b.s is no longer
Tough Luck Chris 0 posts
11/9/2004 10:57:00 AM
oooohhhhhhh!
Tough Luck Chris 0 posts
11/9/2004 10:52:00 AM
west chester shows idk matt green

please tell me how

by NowUGottaKissMe on 4/25/2005 12:33:00 AM
25 replies, 9,464 views

14 y/o retards

by NowUGottaKissMe on 5/8/2005 6:08:00 PM
15 replies, 14,996 views

Happy birthday PAHARDCORE!

by NowUGottaKissMe on 4/12/2005 11:12:00 AM
6 replies, 7,956 views

PenisArm

by NowUGottaKissMe on 3/26/2005 5:07:00 AM
12 replies, 14,014 views

it's pretty much my favorite animal

by NowUGottaKissMe on 3/24/2005 12:45:00 PM
0 replies, 13,756 views
I am so fucking in love ith my Joey.......... That's right, i have a pet kangaroo.......... I really like to sew, though i don't ever do it..........My pond is full of frogs/toads tadpoles and lil kids..........I'm soon to be an aunt for the first time!!!So psyched for Jane's baby!!!......I can't sing or dance, so i'll spare you, unless i'm really drunk. Which happenes more often than it should..............I love my job as a dental assistant. It's super fun but crazy and aggravating cause of dumb girls that....ahh they're just dumb.......Sometimes i play the violin. I used to, then quit, then restarted, but i'm totally lazy so i don't really play at all......But i can, and that's what counts to me.......I like to take pictures, but i'm not that trendy photography freak..........Harvey's Rock/Bridge is my special place.....Oh yeah, Fluffyballs, precious, and squanto...they're my crazy, spoiled and old kitties. i love them. Not as much as i love sharing my warm cozy bed with my baby.
80's Dance party, radiohead, cursive, last day dying, dare i say, dresdon dolls, bane, scarlet, from autumn to ashes, converge, HORSE the band, fall of troy, cancer conspiracy, coheed and cambria, pink floyd, roni size, dillinger, bob marley, KMK, as i lay dying, breaking pangea, jimmy eat world, outlet, eisley, tegan and sara, 'under the cover of autumn', fear before the march of flames, underoath, trail of dead, mastadon, the red chord, isis, tool, My Chemical Romance, azure ray, rilo kiley, the faint, adult swim beats, horror pops, del the funkee homesapien, deltron3030, gorillaz, hyroglyphics, glass jaw, poison th ewell, death cab for cutie, MSI, RX Bandits, the professionals, chiodos, Poison the well, Rage, talib kweli, Eminem, jay-z, all else failed, last place(r.i.p.), thursday, deftones, Fiona Apple, Beethoven, Bach, Mozart, Tchaikovski(Genious), mars volta, at the drive in. the doors, Justin Timberlake, pink, between seasons<3for ben