35/M
Posts: 1
Ødd PrØj€c†
Regular User Since 6/2/2004 - Not Friends
shawinigan , QC NA, Canada -
Last 1/7/2005
DriedxHeart 0 posts
12/23/2004 4:39:00 PM
lui ya des mussell!
StarlessSKY 0 posts
12/19/2004 12:16:00 AM
Sexay emo dude!!
Kayluh__* 0 posts
11/25/2004 6:16:00 PM
heyyheyy hunie! long time no talk!
how come yer not on msn??
well ttyl
xxx kayla!
<3333
.definissez.noir. 0 posts
11/13/2004 9:12:00 PM
tu es TRES hot =) and your friend's with aloneinseptember,she's one of my close friends!
Tanabana 0 posts
11/13/2004 7:24:00 PM
No prob! lol :P
Kourtney 0 posts
11/6/2004 10:09:00 PM
aww thanks love<3 wow..amazing..you take my breath away..wow..
Tanabana 0 posts
11/6/2004 6:11:00 PM
Hey Sexy!
Kayluh__* 0 posts
11/6/2004 4:13:00 PM
lol yea!!=) looking horrible today!! meh o well!
Kayluh__* 0 posts
11/6/2004 3:58:00 PM
ahha i got it, im on Cam with you:S lol
Kayluh__* 0 posts
11/6/2004 11:12:00 AM
lol your very welcome hunie!! well anyways, o you have MSN?
Kayluh__* 0 posts
11/6/2004 12:18:00 AM
oo ic, lol well im cant wait to get mine done hehe =) yer a cutie!
Kayluh__* 0 posts
11/4/2004 10:07:00 PM
heyhey, how are yea! i love yer lip ring, im getting that done did it hurt!!
The Cure For Pain 0 posts
11/3/2004 8:55:00 PM
ahh man, well i will get that then. whats your email?
The Cure For Pain 0 posts
11/3/2004 8:53:00 PM
haha aww i see. sorry, do you have aol instant messenger?
The Cure For Pain 0 posts
11/3/2004 5:57:00 PM
no problem. we should talk more. if you want you can im me. <3
X Remember Me X 0 posts
11/3/2004 4:43:00 PM
Tthanks your really cute too . You listen to great bands .
mare
The Cure For Pain 0 posts
11/2/2004 10:24:00 PM
aww thanks you are gorgeous.
<3
Jolie Fille 0 posts
10/13/2004 1:50:00 PM
*blushes*
xrambox 0 posts
10/10/2004 5:15:00 PM
yea yea twe <3 rockeur.
intoxikated 0 posts
10/10/2004 3:14:00 PM
thank you.
.dollsfeelings. 0 posts
10/10/2004 10:21:00 AM
Un petite Francais pArmi des Anglais :P YeSs
kristalcore 0 posts
9/27/2004 12:25:00 PM
wut
June Carter 0 posts
9/20/2004 4:50:00 PM
My name is Lauren and I live in Rockland NewYork.....aka white suburbia
June Carter 0 posts
9/18/2004 11:43:00 PM
mhmmm... so whats your name
June Carter 0 posts
9/17/2004 4:08:00 PM
nothing really .. you?
Motionless & White 0 posts
9/17/2004 10:13:00 AM
mazant
June Carter 0 posts
9/16/2004 3:20:00 PM
hey
Dyeit_Fryit_ 0 posts
9/15/2004 12:29:00 AM
I dont know, if I had a lip ring, and a really hot male teacher said that to me...I might just have to jump all over that. Lol. I had a teacher tell me once that I had a Sexy phone sex operator voice and I needed to use it! THAT was awkward

<3
Chev
Dyeit_Fryit_ 0 posts
9/14/2004 11:05:00 PM
I hope that question didn't totally weird you out, I was just curious. Thanks for answering my question! you look quite cute with that lipring.

<3
Chev
Dyeit_Fryit_ 0 posts
9/14/2004 7:35:00 PM
I've always wondered, does having a lipring ever get in the way of kissing or make it awkward? I see so many people with liprings...or several...and wonder if it's ever weird or uncomfortable. PS. You're a total Cutie pie!

<3
Chev
jennmeetsworld 0 posts
9/14/2004 3:22:00 PM
you are adorable!
run&#9829;away 0 posts
9/8/2004 10:32:00 PM
school. and hangout&you♥
run&#9829;away 0 posts
9/8/2004 9:19:00 PM
same same...
otherwise...im wearing a big smile on my face
for some reason
&#9829;&#9829;&#9829;
run&#9829;away 0 posts
9/8/2004 5:46:00 PM
how are you doing♥
GetYourGun 0 posts
9/8/2004 12:28:00 PM
lets hang out. mhmmm
run&#9829;away 0 posts
9/8/2004 12:20:00 PM
hello♥♥
Motionless & White 0 posts
8/26/2004 3:37:00 AM
i'm not .. what you think I am !
Motionless & White 0 posts
8/26/2004 3:24:00 AM
cest des choses kiarrive !
xcoolerthanyoux 0 posts
8/24/2004 8:03:00 PM
hahaha :P
heathe. 0 posts
8/24/2004 4:39:00 PM
welcomes :)
yeah dude werd 0 posts
8/24/2004 1:54:00 AM
hii. :)
Ødd PrØj€c† 0 posts
8/24/2004 1:30:00 AM
hi evreyones and thanks dor the comments:) i love ya all!!
TrevysAdorkableBabe 0 posts
7/13/2004 2:57:00 AM
cute <3 ;]
DriedxHeart 0 posts
6/8/2004 1:54:00 PM
?asti k't beau man
heathe. 0 posts
6/6/2004 8:29:00 PM
wow...
your_profile 0 posts
6/4/2004 5:42:00 PM
hello :)
Motionless & White 0 posts
6/4/2004 12:57:00 PM
Criss t beau !
Searchin the perfect way of love.. hahah Am so fockin emo:P and...im in a band but Im Too noob to know how can i edit the link..so the link its that ---> http://www.pahardcore.com/bands/bands.cfm?id=9373
Odd Project , Coheed and Cambrilla , From autumn to ashes , the used , caliban, avenged sevenfold , From fisrt to last , alexisonfire , silverstein and im the biggest focking fans of AFI ever born on this fucking earth...