36/F
Posts: 0
metalmaiden9
Regular User Since 6/8/2004 - Not Friends
Bethlehem PA, USA - 49miles
Last 3/15/2005
DainBramage 0 posts
6/6/2005 9:30:00 AM
I love you...and youre band list haha \m/ ^_^ \m/
aknifenamedaugust 0 posts
11/15/2004 11:46:00 AM
king of prussia, thats were little devil is! how lucky..
george bush 0 posts
10/30/2004 2:37:00 AM
Will you suck the blood from my bleeding, hairy foot?
Chaos Clique 0 posts
9/16/2004 12:56:00 AM
Thanks, thats one hell of a songs list you got going on there
FNdrumr 0 posts
9/14/2004 12:26:00 AM
hey man, thanks for the bookmark on from nothing, hit me up sometime...
lata
neverforget 0 posts
9/1/2004 4:49:00 PM
nice. i love those bands but they let me down with that hazen street shit
E Town Soldier 0 posts
7/21/2004 3:09:00 PM
oh hell yeah, I saw that. You better believe Im going to that show
E Town Soldier 0 posts
7/20/2004 6:10:00 PM
Hey, it doesn't look like CKY is playing Croc's tomorrow night now. Did you hear anything about that?
air(FN) 0 posts
7/16/2004 8:39:00 PM
whats up biohazard rules they recorded my bands new ep
++DigitaL ScreamO++ 0 posts
7/10/2004 4:30:00 PM
kewL, u rock!
-T 0 posts
7/10/2004 11:24:00 AM
yup. we played there twice. (sanctuary)
adamray82 0 posts
7/9/2004 6:35:00 PM
Stik Figure \m/
Average Superstar 0 posts
6/24/2004 10:04:00 AM
You like movie's don't you?
Average Superstar 0 posts
6/23/2004 4:00:00 PM
Metal...
Riistetyt 0 posts
6/16/2004 12:52:00 AM
OK... Check the situation in our site; www.riistetyt.com
We're going to mail newsletters about the tour too...
Riistetyt 0 posts
6/15/2004 11:04:00 AM
Actually yes... We have talked with one record label and tour promotor about that... If everytig's gettin as we've planned, the tour will be on April-May 2005.
everythingtocome 0 posts
6/13/2004 11:33:00 PM
wow, you are seriously hard-triple-ex-core kiddo. compliments on puzo though... maaaajor guilty pleasure.
TheOtherGodhead 0 posts
6/13/2004 1:18:00 AM
A nice band list yourself and American History x rules.
jaimemberartimus 0 posts
6/10/2004 10:35:00 PM
I'm going to duct tape her to a phone post so she can't see cKy. Then I'm gonna go and tell her how good the show was.
E Town Soldier 0 posts
6/10/2004 5:03:00 PM
Hell yeah Im going
E Town Soldier 0 posts
6/9/2004 3:05:00 PM
Yeah, u gonna go see CKY when they play at Croc's?
-War Torn Life- 0 posts
6/9/2004 1:04:00 PM
family guy does ruleeeeeeeeee! I know my band list is awesome....j/k! hah.
Burn the Priest 0 posts
6/9/2004 12:58:00 PM
I only listen to the best music...as do you
xtimothyx 0 posts
6/8/2004 3:16:00 PM
iron maiden owns. [that was my other profile i don't use anymore.]
zombie_onslaught 0 posts
6/8/2004 3:15:00 PM
iron maiden owns.
E Town Soldier 0 posts
6/8/2004 3:10:00 PM
YAY for Bethlehem!............. HAH!!!!!
-War Torn Life- 0 posts
6/8/2004 2:40:00 PM
MORBID ANGEL!!!!!!!!!!!!! Love em. I live near bethlehem.
Edgeward 0 posts
6/8/2004 2:15:00 PM
you suck balls and nice devil horns you fuckin coon
jaimemberartimus 0 posts
6/8/2004 2:10:00 PM
I'm sorry. That was mean. I love you.
jaimemberartimus 0 posts
6/8/2004 1:38:00 PM
HAHAHA!!! YOU SUCK!!!!
Burn the Priest 0 posts
6/8/2004 1:18:00 PM
Great Taste in music
Reading- J.R.R. Tolkien, Ann Rice, Mario Puzo. Shopping- Hot Topic, King Of Prussia Mall, Montgomeryville Mall Movies- A Fish Called Wanda, Adventures In Babysitting, Aladdin, American History X, Animal House, Back To The Future, Blade, Cabin Fever, Clerks, Con Air, Dirty Dancing, Dogma, Face Off, Finding Nemo, Freddy Vs. Jason, Goodfellas, Haggard, Harry Potter, House of 1000 Corpses, Indiana Jones, Interview With The Vampire, Jackass, Jay and Silent Bob Strikeback, Labyrinth, Mallrats, Monty Python, Pirates Of The Caribbean, Pitch Black, Star Wars, Suicide Kings, The Boondock Saints, The Godfather, THE LORD OF THE RINGS TRILOGY, The Princess Bride, The Rundown, The School of Rock, Willow, X2, X-Men (TONS more) Going to concerts... anyone wanna be my designated concert buddy?!? I need some people!!!!
AC/DC, Aerosmith, Andrew W.K., Beataliica, Biohazard, Blind Guardian, Brian Setzer, Bruce Springsteen, Cannibal Corpse, Cherry Poppin Daddies, Children of Bodem, CKY, Clutch, Cold, David Bowie, Death, December Wolves, Disturbed, DMX, Drowning Pool, Dream Theater, Dying Fetus, Eminem, Evanescence, Faith Hill, Fear Factory, Frank Sinatra, Gamma Ray, Guns 'N Roses, Gwar, Hatebreed, Hedwig, HIM, Hoobastank, Howard Shore, Huey Lewis and The News, In Flames, Inhuman, Iron Maiden, Isengard, Josh Groban, KMFDM, Korn, Lacuna Coil, Lamb of God, Led Zeppelin, Louis Prima, Lynyrd Skynyrd, Madonna, Mad Caddies, Marilyn Manson, Maroon 5, Megadeth, Metallica, Morbid Angel, Muderdolls, Mushroomhead, Necrophagist, Nevermore, Nightwish, Nine Inch Nails, Nirvana, No Doubt, Our Lady Peace, Ozzy, Primus, Rammstein, Revisiting A Massacre, Rhapsody, Refreshments, Rob Zombie Sarah Brightman, Shadows Fall, Silverchair, Sick Cell, Six Feet Under, Slayer, Slipknot, Sodom, Soil, Static-X, Stik Figure, Stone Sour, Sublime, Sugar Ray, Symphony X, System Of A Down, Tenacious D, The Doors, The Red Elvises, The Who, Toby Keith, Tom Petty, Yngwie Malmsteen, ZZ Top (More++)