37/M
Posts: 47
trisomyman
Regular User Since 7/16/2004 - Not Friends
jackson NJ, USA - 47miles
Last 10/13/2011
cadaverX 0 posts
7/15/2005 12:45:00 AM
sometimes i feel ive got to RUN awaaaaaaaaaaaaay ive got to get awaaaaaay ...........good morning im HERE
InEffigyXO 0 posts
6/20/2005 10:01:00 PM
hey sweetie, i don't know if you remember me or not, but i didn't die. i have been computerless for a few months now.. but i'm back. hi.
<3
XoXBabiiBitch69XoX 0 posts
6/1/2005 8:30:00 AM
Hey you have a very cute dog! *Jess*
liquidCherry 0 posts
12/29/2004 11:55:00 AM
haha hello.
InEffigyXO 0 posts
12/14/2004 12:32:00 AM
interesting paradox you propose there killah.
<3
Malory 0 posts
12/7/2004 4:32:00 PM
i am sure that will happen one of these days.
Malory 0 posts
12/7/2004 4:27:00 PM
Felicia, thats my bestest smoking partner, Me and her not only smoking clients we are smoking presidents.
Malory 0 posts
12/7/2004 4:26:00 PM
oh he is a rainbow chameloen, but i had a jackson and a veiled before. I am upset because the jacksons never live as long.
Malory 0 posts
12/7/2004 4:21:00 PM
as do I , he is my puppy azael!
BeckyClawsome 0 posts
12/7/2004 1:59:00 PM
uh, third year in school, first at Temple... I'm a Mass Media (production management) major
BeckyClawsome 0 posts
12/4/2004 5:28:00 PM
aww, why thank you!
Malory 0 posts
11/29/2004 11:30:00 PM
i work a lot , but maybe.
Malory 0 posts
11/23/2004 9:24:00 AM
i just moved to NJ and yes i was at that show in asbury. it fucking ruled, i laughed so hard . i like philly from what i have seen of it.
ivy000 0 posts
10/11/2004 10:22:00 PM
aww, your pit bull looks just like my brother's. very cute.
shards of sorrow 0 posts
10/3/2004 10:47:00 AM
yeah you look cool in the glasses, but i still have to say mine are still more awsome than yours! :P HA! just say so, you know they are
liquidCherry 0 posts
10/2/2004 8:26:00 PM
haha...thanks...your art is fantastic.....abso.flipping.lutely.
liquidCherry 0 posts
9/30/2004 7:58:00 PM
::nods head:: ello there....
shards of sorrow 0 posts
9/29/2004 6:49:00 PM
haha i like the sagev pic, did you take it near the shower? looks that way cool sunglasses, mine are better though LOL
shards of sorrow 0 posts
9/29/2004 6:49:00 PM
damn didn't mean to do that twice
shards of sorrow 0 posts
9/29/2004 6:47:00 PM
haha i like the sagev pic, did you take it near the shower? looks that way cool sunglasses, mine are better though LOL
JessiSnow 0 posts
9/7/2004 3:32:00 PM
HAHA Thanks, dude, but "Big Fish" isn't mine; it's my friend's roommate's. It is badass though, nonetheless.
shards of sorrow 0 posts
9/4/2004 8:25:00 PM
LOL ... well i have 3 more years >_0
shards of sorrow 0 posts
9/4/2004 2:42:00 AM
hiya sexy >_0
whore core 0 posts
9/1/2004 10:06:00 AM
i think we have bad luck.
Suck-On-It Records 0 posts
8/30/2004 5:15:00 PM
Its a vertical labret so it goes through the middle of my lip and out the bottom
whore core 0 posts
8/20/2004 10:15:00 AM
hi <3
Dead Thoughts 0 posts
8/9/2004 10:58:00 PM
When: August 14th, 2004
Where: St. James Church (Chalfont, PA)
With Who: Recessus (www.recessus.tk), Condemned to Suffer(www.condemnedtosuffer.tk), Tommorrow Will Be Worse, Sometime in April, Fall River (www.fallriverrock.com)
What Time: 6:00 PM
How Much: $7
Ever_So_Sweet 0 posts
7/24/2004 2:17:00 PM
nice band list!
mysteriousblueyez 0 posts
7/23/2004 11:11:00 AM
whats up rubber band man!! nice pics
stealing pens, industrial design, reptiles, blazin, bored...i don't like tomatoes, but i like ketchup..i bet you i could beat up charelton heston!...hmmm...single...not dating...just way too many psycho soon to be ex's...waiting for a chill relaxed and semi independant kinda of girl...um.....bored... o yeah, and i'll kick ur ass on soul cal 2 for gamecube biotch! fetuses are funny i can be a ramen masterchef, i drive with my knees doin a buck rollin my blunts on 295, i hate injustice and i like to level playing fields i think taquitos should be used as money.i often wonder about and miss the ninja turtle creme pies with the green creme filling....i hate those dumb little mini bikes with loud chainsaw engines, AND I HATE STUPID FUCKS WHO THINK THEY'RE HOLIER THAN THOU...i'll knock u off ur high horse.....o yeah, and i hate feeling like a dirty old man...i'm 21 damnit..i think that's old...right...i dunno...u tell me...don't make me look like a scummy pervert...lol AND PEOPLE...FUCKIN GET A HOLD OF ME IF U WANNA BLAZE IT UP OR WHATEVER, always down for new friends and artistic inspiration...peace! p.s.: DON'T BE A FUCKFACE OR I'LL EAT YOUR FUCKIN YOUNG! ok you have fun now buhbye
rubber bands...you can make paper hornets and shoot em at people....get the right angle and it hurts like a bitch! love snot primer55 deftones, too,l system, r zombie, p circle, experimental, hip hop...anything cool to get high to THE ANIMATRIX CD IS FUCKIN ORGASMIC! ...marley..the sounds all my animals make at night when i'm relaxin(except for my stupid male green treefrog...i'mma kill his loud frog ass!)....i'm a chill relaxed guy...just face it....i'm cooler than you......and yes, maybe you can be my friend...bring a sacrafice, it's gonna be a long one....