29/F
Posts: 4
heartscollide
Regular User Since 7/18/2004 - Not Friends
Las Vegas NV, USA - 2,176miles
Last 7/14/2009
love_hate_00 0 posts
9/18/2008 11:56:00 AM
soooo are you
going to talk to me?
love_hate_00 0 posts
9/12/2008 11:33:00 AM
i like your hair
pac man 0 posts
2/15/2008 1:04:00 PM
you look norbid
Richard Gonzales 0 posts
5/20/2007 3:01:00 AM
fuckin A! i like you music
mybx 0 posts
8/22/2006 1:11:00 PM

beauty :) :*
xstabxmyxheartx 0 posts
6/1/2006 3:46:00 PM
fake? just look at urself|>> whore
Brain_Tuel 0 posts
4/4/2006 1:35:00 AM
www.myspace.com/braintuel
LittleJapan 0 posts
2/27/2006 11:10:00 PM
not much over here
hows bout you?
LittleJapan 0 posts
2/26/2006 8:36:00 PM
hi
porcelain tears 0 posts
2/24/2006 12:28:00 AM
hey, what's up? what part of Las Vegas are you from?? one of friends used to live there.
ana doll 0 posts
2/22/2006 10:43:00 PM
how cute
GreyMist 0 posts
2/15/2006 10:04:00 AM
how do i own??/... it's just a pic... haha thanxz im flattered
freehandprofitxX 0 posts
1/20/2006 11:25:00 PM
we should talk

comment me
considerusdead 0 posts
12/7/2005 11:45:00 AM
oooh, i likes your hair...and yay for ffaf and underoath...
LOVEburnsCOLD 0 posts
8/11/2005 2:01:00 PM
Goodness girl you are beautiful
ohhhfate♥ 0 posts
7/26/2005 7:49:00 PM
thank you <33
ohhhfate&hearts; 0 posts
7/25/2005 12:56:00 AM
you are really really beautiful ♥
mrdtb123 0 posts
6/2/2005 2:56:00 PM
do u surf?
xVoicexofxReasonx 0 posts
5/16/2005 7:01:00 AM
lol i see a reflection of your foot in your picture of you guitar!
xVoicexofxReasonx 0 posts
5/15/2005 5:30:00 PM
:o cute! you listen to some good bands ;D
hanz 0 posts
4/10/2005 10:01:00 AM
hi,you look really pretty,well you can always contact me if you want to that is x bye
killarob 0 posts
3/28/2005 12:44:00 AM
hi
xxNeverFeltMoreAlive 0 posts
3/11/2005 3:25:00 PM
hello
this_darkened_heart 0 posts
1/2/2005 2:19:00 AM
your cute<33
camera the obscura 0 posts
1/2/2005 1:51:00 AM
Glassjaw and normajean. You know what's up.
ihearthasselhoff 0 posts
1/1/2005 7:00:00 PM
hey... you like some awesome music.
x_mich3ll3_x 0 posts
12/24/2004 11:21:00 AM
Susie <3
xyourlastkissx 0 posts
12/24/2004 12:35:00 AM
wow, hi
x accuse me 0 posts
12/21/2004 2:38:00 PM
Dinosaur
knuckleduster 0 posts
11/12/2004 5:16:00 AM
hi..how are you beautiful..?<3
Aisle Phive 0 posts
11/7/2004 2:06:00 PM
No problem, yo i see we share a coupe similar interest from my not so big list
Aisle Phive 0 posts
11/7/2004 8:41:00 AM
thats good to hear, cool bandlist by the way
Oabbey 0 posts
11/5/2004 6:34:00 PM
you are BEAUTIFUL. may i ask what nationality you are?
Aisle Phive 0 posts
11/5/2004 4:44:00 PM
hello, how are you doing this find November day
shealwaysays 0 posts
11/4/2004 12:56:00 PM
hey your hot
i am HATE 0 posts
11/3/2004 10:39:00 PM
ok i do geez

it wont work out if u keep being mean to mean
i am HATE 0 posts
11/3/2004 10:12:00 PM
ok io belive u
knuckleduster 0 posts
11/3/2004 4:17:00 AM
Yeah..It`s great if you feel great too..:D.
You`re so sweet..:D.Hottt..:D
i am HATE 0 posts
11/2/2004 10:48:00 PM
nno u dont
x accuse me 0 posts
11/2/2004 7:50:00 PM
Hell no 1 Lmfao .Omgosh dud e! My ears arent even pierced aymore 1 Im too lazyyyy to put more in after they got lost at the TBS concert <333 . Love ya !
knuckleduster 0 posts
11/2/2004 4:11:00 AM
How are you love..?<3.
I feel great.
i am HATE 0 posts
11/2/2004 12:50:00 AM
i love u
x accuse me 0 posts
10/29/2004 7:20:00 PM
Hey lover ! WE're never on here anymore ! Gosh I'm sitting here trying to figure out what were going to do LMFAO ! Yes well I <3 you . You are my gorgeous asian bithc .Thats right ! Im gettin racial ! Lmfao ! Love you ! BFFL 1 <3
Brian FELLOW 0 posts
10/24/2004 12:22:00 AM
..... ok. ummm sorry

:D !!!!
knuckleduster 0 posts
10/22/2004 5:27:00 AM
You`re welcome...:D.<3
knuckleduster 0 posts
10/21/2004 3:31:00 PM
Prettier and prettier everyday..<3
Brian FELLOW 0 posts
10/20/2004 1:08:00 PM
anyone who can name their pet Cunt is creative.

Live in Boston. It's cool. But it's still wet and gay. Sorry
I see you like The Starting Line, I just got their new acoustic EP and it's amazing. If you don't already have it, I suggest it.
IM me lovely!!
Brian FELLOW 0 posts
10/19/2004 8:46:00 PM
That's amazing. I wish I was that creative. How's Vegas?
emotingpoet 0 posts
10/19/2004 12:31:00 AM
cute doggy, what kind of pooch is it?
Brian FELLOW 0 posts
10/19/2004 12:09:00 AM
Haha, you have a turtle named Cunt?

That's badass. [New Hero]
emotingpoet 0 posts
10/19/2004 12:03:00 AM
hey there, how is it going? I might be going to vegas this week sometime, it is going to be fun. My friend does not want to drive up there alone so i am going with her. she lives in Arizona so i have to go out there first then drive up to las vegas. any good advise while i am in las vegas? well you take care. how is the weather there right now?
Speechlez 0 posts
10/11/2004 4:33:00 AM
je di wo ai ni.........
xnoise 0 posts
9/22/2004 2:28:00 AM
you say it!!
xnoise 0 posts
9/17/2004 6:56:00 AM
las vegas!
xnoise 0 posts
9/16/2004 2:29:00 AM
yeah...the city of 1000 lights...signs.... etc!"!!
xnoise 0 posts
9/15/2004 10:04:00 AM
light & sound city!!!
x accuse me 0 posts
9/14/2004 7:56:00 PM
OH HELLZ NAW ! ITS THROW DOWN TIME MOTHER FUCKERS ! OH HELL ! FUCKING ! URGH ! STEFANY'S GOING DOWN TOMMOROW ! IM GONNA TELL HER TO MEET ME AT TEH EFFING PARK !
x accuse me 0 posts
9/7/2004 11:52:00 PM
i am soe times ! whe i get really bored ! Lol . .. it was a summer thign 1 Haha ! <333
x accuse me 0 posts
9/2/2004 7:31:00 PM
Hella naw i dun . Lmfao . . . I'm gonna start talking like that . Haha . . . would you still love me ?
punkeralien26 0 posts
8/25/2004 5:34:00 AM
hey fellow classmate of mine its me alienpunker check out m site and ull no who i am i give u a clue history and hated me
x accuse me 0 posts
8/25/2004 2:27:00 AM
DUDE ! I MISSED YOU ! NO SEX FOR ME WHILE I WAS GONE ! LOL . BUT WE CAN HAVE LOTS OF SEEX NOW IM BACK ! LOL ....
moush 0 posts
8/24/2004 8:47:00 AM
Yeah I am confusing, I'm sorry. Being random is one of the most entertaining parts of me ... besides erm... my PENIS! That's right I said it! Heh I dunno, yeah. I'm gonna go back to doing uh, whatever it was I was doing if I can remember... mucho grande love fo' you. Bend over to the front! Touch yo toes!
love_sick_x3 0 posts
8/24/2004 4:52:00 AM
i <33 u jeon LOL LMFAO follow the yellow brick road haha
moush 0 posts
8/24/2004 1:35:00 AM
!@#^&$*@! Let's comment back and forth like cool people! Either that or IM me and be a "stalker" which is still 'hip' now-a-days. I dunno what I'm talking about so this 3rd comment stops here. G'day mate. (Aussies at it's best.)
moush 0 posts
8/23/2004 10:05:00 AM
Rad is such a bitchin' word. Thanks for making me smile. :P
moush 0 posts
8/22/2004 11:49:00 PM
Nice band list kid.
a lot.
scary kids scaring kids, the bled, the higher, i basically like all types of music.