95/F
Posts: 79
Murskaa_Makki!
Regular User Since 7/19/2004 - Not Friends
THE CONCERTE JUNGLE OF LONDON NA, United Kingdom -
Last 9/8/2005
ZEROKILL 0 posts
3/21/2005 1:57:00 PM
Hey buddy, how you been?
ZEROKILL 0 posts
2/14/2005 3:06:00 PM
You got into art college huh, thats way awesome man. Im happy for you. So when do you start going?
NickVoltage 0 posts
2/1/2005 10:58:00 PM
yeah, they were one of the first bands i ever saw like 2 or 3 years ago
Mechanical Birds 0 posts
1/22/2005 7:02:00 PM
i like your comics mam,but yah ned some work with the spelling.
ZEROKILL 0 posts
1/5/2005 6:22:00 PM
Rosiana, heh, whats up man, hows it going? i finally got on this machine cause its been a while, lol. whatcha been up to?
ZEROKILL 0 posts
11/15/2004 6:33:00 PM
Life has been treating me in very odd ways, but then again every thing I do is odd so I guess it goes along with it, ha! yes yes yes, So how life been treating you?
ZEROKILL 0 posts
11/9/2004 6:12:00 PM
Rosie! How the fuck have you been!? HA!
ZEROKILL 0 posts
10/9/2004 8:43:00 PM
Yea art colleges huh, I doubt I can get into any of those with my grades. I'll be better off at some community college or even art school for that fact. So hows the weekend coming along?
WOAH! 0 posts
10/8/2004 11:13:00 PM
ooo lol kick her a$$
ZEROKILL 0 posts
10/7/2004 11:31:00 AM
Yea I know dude, to tell you the truth im suppose to be in school right now but im still thinking wether i should go or not. It was a late start today too. But now its like really late, hahaha. Yea man, i definitely dig the Commando Bunny strips, one closer step to peace, lol. Awesomeness. I've been drawing alot lately but havnt posted anything! I will soon though. I'll probably have a deviant art account so i'll let you know the address once i have more things on there. So what else have you been up to?
ZEROKILL 0 posts
10/7/2004 1:22:00 AM
Hey Rosie, how it goes?
Road to nowhere 0 posts
10/5/2004 11:57:00 PM
hell yeah :)
WOAH! 0 posts
10/5/2004 4:35:00 PM
ut oh, what do u mean cleaner? whats that?
ALLEYVIPER666 0 posts
10/5/2004 11:52:00 AM
commando bunny seems very funny.....
WOAH! 0 posts
10/4/2004 3:00:00 PM
hey whats up
NOISE*and*KISSES 0 posts
10/3/2004 3:30:00 PM
=)
inbox. 0 posts
9/26/2004 6:26:00 AM
i willl sooooooooooooo help you!!!!!!!!!!
inbox. 0 posts
9/25/2004 11:59:00 AM
hahaha killing townies.... soooooo ture.
id help ya.
lilies in my cereal 0 posts
9/24/2004 11:42:00 AM
hi, what's up?
ZEROKILL 0 posts
9/13/2004 5:59:00 PM
I say FUCK EVERYONE IN YOUR SCHOOL! No need to hold back, just kick them asses, ha!
Murskaa_Makki! 0 posts
9/3/2004 7:55:00 PM
THANKS 2 ALL THOUSE GUYS WHO VIEWED MY PROFILE PLEASE LEAVE A COMMENT AFTER THE BEEP! *beep* HA HA HA HE HE HE IM SO FUNNY!
ZEROKILL 0 posts
9/3/2004 7:18:00 PM
Yea definitley, but school is for winners!!! So what did this girl do to make u wanna kick her ass?
ZEROKILL 0 posts
9/2/2004 2:17:00 AM
Yea man, u must. Im gonna see if I post some artwork too. Im trying to build my own website. It should be done sometime soon if I get with it. So what else have you been up to. I started school last wednesday. But who cares this is my last year. I should of graduated like 2 years ago but never did cause of some shit... But anyways yea
ZEROKILL 0 posts
8/22/2004 6:24:00 PM
A fan club heh, Does this fan club have a name, haha. Well for one he looks fucking mean, lol. Im working on this new drawings, Its turing out awesome. Its these two dudes who are rotting away. I called it " the virus overtakes" I'll have to show it to you once its done. So what else have you been up to?
ZEROKILL 0 posts
7/20/2004 4:02:00 AM
Hey Rosie, whats up man. Glad you made one, now start Posting!!
Oh yea I dig the Commando Bunny!
*art *music *internet *chatrooms *tv *cats *squarelles *crap *killing townies *going to gigs *well i also plan evil plots to take over the universe then u will all bow down 2 me! ALL HAIL QUEEN ROSIE BOW DOWN 2 ME! MWHA HA HA !! *I also dig cool satanic horror flicks like the omen ect *zombies
.him .nofx .amen .cky .whitmore .nirvana .rancid .alkaline trio .afi .80s matchbox bline disaster .my red cell .less than jake .black flag .dead kenadys .gravel trap .slipknot .the distillers .billy talent .bad religion .jackal .ska treck distroyres(local band) .green day .operation ivy .all .bouncing soul .iron maiden .sex pistols .my chemical romance .cohede and cumbria .Avenged severfold .The libertines . well i like most (if not all) punk rock/some emo/some psot hard core/goth rock 2