32/M
Posts: 277
bentreich
Regular User Since 7/25/2004 - Not Friends
Alexandria MN, USA - 1,098miles
Last 2/13/2006
dyinginthismoment 0 posts
2/13/2005 8:39:00 PM
HEY MAN, IM TALKING TO YOU ON MSN RIGHT NOW, PEACE HOMIE!!!!
dyinginthismoment 0 posts
12/21/2004 8:35:00 AM
yeah dude, i'll be in town later this week and i'll be there till a week after new years probably
dyinginthismoment 0 posts
12/19/2004 12:21:00 PM
hey ben, whats up? i think you're online right now which is cool, i havent talked to ya in awhile, i think i will
cheer up emo kid 0 posts
12/1/2004 7:07:00 AM
hi =) havn't spoken to you in ages.
dyinginthismoment 0 posts
11/13/2004 3:49:00 AM
hey my dawg for life, whats up man? i hope schools going awesome for you, im in the cities right now, saw somw cool bands tonight and i'll be back in alec for thanxgiving, so peace out till then, later bro
Shay Bassman 0 posts
11/3/2004 1:53:00 AM
Do you know what it means to believe?! Find Out at www.luxrock.com
dyinginthismoment 0 posts
10/30/2004 3:50:00 AM
hey ben, whats up bro?
Casey Marie 0 posts
10/23/2004 8:38:00 PM
we were a little hyper active. it happens from time to time.
=D
+bloody+romance+ 0 posts
10/15/2004 6:29:00 PM
u have very kool taste in music....rock on
Anna. 0 posts
10/12/2004 9:55:00 AM
haha niiiice. do it up, man. drugs are the shit.
Anna. 0 posts
10/10/2004 1:39:00 PM
nothing.. i'm having a wicked awesome weekend cause it was a 4 day weekend. like on thursday i smoked up and got laid, on friday i drank, last night i drank, and tonight im going to a partyyy. so im just really good.
ifihadagunidkissyou 0 posts
10/10/2004 11:50:00 AM
hey. nothing much, out of it. heh. yay, i get the house all to myself today. what's up? <3
shutthefuckup 0 posts
10/9/2004 9:56:00 PM
ya
shutthefuckup 0 posts
10/9/2004 9:38:00 PM
nothing is up but my dick
ifihadagunidkissyou 0 posts
10/9/2004 1:23:00 AM
night.
ifihadagunidkissyou 0 posts
10/9/2004 1:17:00 AM
heh, it sucked. i actually like hacky sack...i just suck at it. bad.
ifihadagunidkissyou 0 posts
10/9/2004 1:06:00 AM
ha, yeah. the malls quite lame though. :( they caught me skipping...but only for one day and one class, so yay. i only had in school suspension for a day, next time she said i get suspended or maybe expelled. ha...bastards. mwah. <3
Anna. 0 posts
10/8/2004 3:40:00 PM
whoa hey. i havent been on in like a week. how are you?
babe in toyland 0 posts
10/8/2004 5:03:00 AM
yeah lol
bunga 0 posts
10/7/2004 10:23:00 PM
ooohhh wel done! i tried doin the jester once but then i ended up kicking sand everywhere (coz we were playing on a dirt patch). i got 14 on my first go :) but if i start playing again now my legs and bum would hurt.. hence its a good exercise haha
Eulogy For An Angel 0 posts
10/7/2004 9:42:00 PM
I=suck at hacky sack
Eulogy For An Angel 0 posts
10/7/2004 6:26:00 PM
hacky sack? you're tired from hackey sack? thats not right lol it better have been some HARDCORE hacky sack.
babe in toyland 0 posts
10/7/2004 4:14:00 AM
i know but i like it for the story
bunga 0 posts
10/7/2004 2:09:00 AM
aw thanks sweetie :)
i was just looking at your "interests".. HACKY SACK!! omg havent played that since last yr at school .. fun times and good exercise too!
babe in toyland 0 posts
10/6/2004 9:51:00 PM
i play alot of silent hill and resident evil,games like that
Eulogy For An Angel 0 posts
10/6/2004 9:28:00 PM
not much. you?
*failure*on*my*lips* 0 posts
10/6/2004 4:06:00 PM
nothing....or nothing really interesting ;)
by you??
shutthefuckup 0 posts
10/6/2004 1:08:00 PM
neato
babe in toyland 0 posts
10/5/2004 11:47:00 PM
heh well i've played videogames for that long so im just gonna be quiet ^.^
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:34:00 PM
aw man you like richard cheese!? I love him and I've never seen him in any one elses list and I've been meaning to add him to mine
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:29:00 PM
heh well I didnt really care because I wasn't being serious about it
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:23:00 PM
yea I have but I'm terrible my guy friends usually got mad because i was bad and ended up pegging me with it
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:21:00 PM
eh not bad, how about yourself
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:11:00 PM
neat, I'm Steph
Lurk 0 posts
10/5/2004 9:03:00 PM
hey nothing much
ifihadagunidkissyou 0 posts
10/4/2004 8:58:00 PM
i left with some friends, and ended up at the mall. heh. <3
bunga 0 posts
10/4/2004 1:26:00 PM
how do you pronounce reich
is it ryk
or
rech
*failure*on*my*lips* 0 posts
10/4/2004 4:28:00 AM
of course ;)
babe in toyland 0 posts
10/4/2004 12:49:00 AM
lol whoa
*failure*on*my*lips* 0 posts
10/3/2004 7:43:00 AM
thats true ;))
babe in toyland 0 posts
10/2/2004 8:34:00 PM
heh sounds like you had a good time
ifihadagunidkissyou 0 posts
9/30/2004 9:23:00 PM
ha. yeah, school is pretty lame. i only went to one hour today. <3
Anna. 0 posts
9/30/2004 6:41:00 PM
haha i love inhalers. and i dont have asthma.
babe in toyland 0 posts
9/29/2004 9:42:00 PM
nothing really, you?
*failure*on*my*lips* 0 posts
9/29/2004 11:41:00 AM
uhhh....thats not fine....i hate the dentist...but i think everybody does ;)
bunga 0 posts
9/29/2004 10:29:00 AM
hey hey!
changed your name?
hows life in alexandria?
ifihadagunidkissyou 0 posts
9/28/2004 9:37:00 PM
oh, and thank you.
ifihadagunidkissyou 0 posts
9/28/2004 9:36:00 PM
*giggles* it's going pretty good. :) how about you?
Anna. 0 posts
9/28/2004 4:21:00 PM
woooooooooooo bummer.

get an inhaler?
*failure*on*my*lips* 0 posts
9/28/2004 2:08:00 PM
and what did the doctor said??
babe in toyland 0 posts
9/27/2004 11:51:00 PM
hey, havent talked to you in awhile
amme eiram 0 posts
9/27/2004 3:40:00 PM
it means sorry we havent been talking much lately. but yeah dude. im wicked sick too. being sick is super stainsy :P
kristalcore 0 posts
9/27/2004 12:11:00 PM
eh you havent seen my body its gross, that is hwy id ont have body shots up, but thanks none the less =)
anyhow 0 posts
9/27/2004 10:51:00 AM
haha thanks, mmm...not much...im on holidays so its not to bad, how about yourself
anyhow 0 posts
9/27/2004 9:02:00 AM
hey, nice bands, Thursday are great
Anna. 0 posts
9/26/2004 2:57:00 PM
yeah, i was sick. but im getting over it now so im goood.
*failure*on*my*lips* 0 posts
9/26/2004 2:25:00 PM
than...have fun ;)
amme eiram 0 posts
9/25/2004 7:01:00 PM
ah, asi asi, muchas gracias. y tu? lo siento mucho que no hablamos mucho estos dias. :(
infernalwrath 0 posts
9/25/2004 12:17:00 PM
BENNNN!!!!!!! I CANT READ IT!!!!!!! AAAAAAAHHHHHHHHHHH
Metal til Im sixty 0 posts
9/25/2004 11:18:00 AM
you really do listen to bad music though, seriously, read over what you have there, it's terrible.
berries 0 posts
9/24/2004 2:58:00 PM
Hhahha, nothing. You?
*failure*on*my*lips* 0 posts
9/24/2004 12:46:00 PM
no prob....thanx anyway.....mhm...whtas going....nothing really interesting...an by you?
infernalwrath 0 posts
9/24/2004 12:12:00 PM
DAMN YOU BEN!! YOU ARE COMING TO LIVE WITH ME!!!!!!!! haha ok i guess you don't have to but if you would like you could do a favor for me... Give meatball sub a comment and piss her off as she is a stupid bitch... I'll send you a convo over msn if you want... or I could print it off for you and bring it to school... whatever works best for you haha
Anna. 0 posts
9/23/2004 10:17:00 PM
all i have to say is: tight.pants.are.the.shiznite.
amme eiram 0 posts
9/22/2004 11:36:00 PM
indeed. i miss you mucho mucho mucho!
infernalwrath 0 posts
9/22/2004 10:45:00 PM
ben... you should come live with me... I am going to talk to my parents about it

If you have LJ

by bentreich on 2/14/2006 2:32:00 AM
1 replies, 8,233 views
FIRST OFF! I would like to say anyone can add me to their friends list or AIM if they wanna and my MSN is eldiablowillcrushyou@hotmail.com and you can add me on that, too, if ya want --------- -------- music, hangin w/ people, chattin, meetin new people, football, chicks, hacky sack, gaming.
Breaking Benjamin, Story of the Year, Lost Prophets, Three Days Grace, Ayumi Hamasaki, Strata, Thrice, A.F.I, Avenged Sevenfold, Metallica, Radiohead, Richard Cheese, Blink 182, Dashboard Confessional, ATREYU, Matchbook Romance, Yellowcard, Bloodhound Gang, Thursday, Taking Back Sunday, Silverstein, My Chemical Romance, Greenday, Three 6 Mafia, The Used,