31/M
Posts: 0
CanYouSayMurder
Regular User Since 8/11/2004 - Not Friends
flat rock MI, USA - 448miles
Last 10/30/2005
ArtificialHeart 0 posts
10/9/2011 7:38:00 PM
Hi! How are you? :) Check us out! Artificial Heart is a melodic Metal/Hardcore group from Fin. \m/ http://stereokiller.com/ArtificialHeart All songs now for free DL! If u dig us, also give us a LIKE in FB: http://www.facebook.com/artificialheartofficial THX!! Tell us what u think.
assist_memory 0 posts
5/24/2006 7:26:00 PM
i know i am young but u have no friends tht must suck...lol..well add me...kk..ttyl
thxs_redemption 0 posts
6/27/2005 11:46:00 AM
no freakin way!
thats koolio..
your a kool kid then..hah
IntoTheSilence 0 posts
6/17/2005 12:20:00 AM
sadly i do not..sry..maybe u should get on this more often.
ShatteredSilence 0 posts
6/16/2005 9:58:00 PM
no I don't :-/ meh oh well... I've got that xanga thing tho if that means anything lol... and umm... live journal.. which I don't usually use...
xanga- MyBlueRuin
LJ- Divinetragedies hm so yea lol... that's it tho... later
ShatteredSilence 0 posts
6/10/2005 3:26:00 PM
hey well I just saw your name on a friends site and I thought I would drop a comment....so Hi, how are you doing? lol well....I think that's it for the time being...have a fantastic day.....
IntoTheSilence 0 posts
5/14/2005 1:09:00 AM
hey...i did finally get my new comp. and we just got internet on it on wednesday. we got a cable modem so i'm sooo happy that it won't kick me off over and over and over. o well.. ttyl...o yea...and i got a bf tooo...how awesome is that?
morrgaan 0 posts
4/16/2005 11:01:00 PM
ayo b!
load.click.SHOOT. 0 posts
3/31/2005 5:59:00 PM
fordirelifesakes equals LOVE
IntoTheSilence 0 posts
3/21/2005 8:42:00 PM
ok then...i don't know when i'll get back on. we just got a new comp. like 2 weeks ago so we don't have the internet yet. i'm on my cousin's lap top. but i think we're going to get a dsl....so that's gonna be awesome. but i will definitely get that pic to u. i haven't really looked at it for a long time. but i miss u.. lots of love <3
Dreamingof<3? 0 posts
2/27/2005 7:53:00 PM
i like #4...
+CoveredByYouRL0ve+ 0 posts
2/17/2005 2:03:00 PM
thank you very very much hehe, have a lovely day.
IntoTheSilence 0 posts
1/31/2005 8:50:00 PM
assuming ur comp. is broken again...hmm...well have u seen the movie yet?..this is a serious question..really it is..well i went and saw phantom of the opera the other day..it was awesome. but i really wanted to go see it on broadway when it was here but i missed it..i'm still really disappointed..and i want to show u that picture i drew but u have to get online for me to show u...so as soon as u get this then u should say something to me so i can show u that pic. <3
+CoveredByYouRL0ve+ 0 posts
1/30/2005 8:24:00 PM
i like your hair <3
IntoTheSilence 0 posts
1/11/2005 3:39:00 PM
have u seen the movie yet?...i went and saw it again yesterday...w/ brad*sigh*....oo..and as u can see i'm still alive so the website it crap..no fun...XOXO....<3 always
ifihadagunidkissyou 0 posts
1/10/2005 12:00:00 PM
lol. promise? and yeah, i'll TRY to have a good new year, just for you. hah. <3
ifihadagunidkissyou 0 posts
1/4/2005 11:58:00 PM
yeah, i'm glad i'm out. well you know what? you better have a good new year or i'm gonna...ugh, kick you? fuck, i'm lame man. haha. well yeah, hope you're doing well. take care babydoll. <3
learned my lesson 0 posts
1/4/2005 12:42:00 AM
its going pretty good how about you ?
learned my lesson 0 posts
12/31/2004 9:36:00 PM
hey
ifihadagunidkissyou 0 posts
12/29/2004 5:49:00 PM
oh yeah, thank you! hope you have an awesome new year!
ifihadagunidkissyou 0 posts
12/29/2004 5:48:00 PM
aw, that's good! well i'm home now. thankfully! hehe. i was in rehab for some ugh, trouble i got in. how are you? <3
load.click.SHOOT. 0 posts
12/28/2004 10:58:00 PM
okay okay its even.
but as you said, YOU will always be the best.
=D
<3
IntoTheSilence 0 posts
12/26/2004 3:22:00 PM
oohhhh....it was....it was loads of much needed "stuff".....
IntoTheSilence 0 posts
12/24/2004 3:43:00 AM
well i did end up passing the class...they curve everything majorly...but hey no complaints..today was a good day...well tonight was a good night..met some new ppl...went "sledding" *finger qoutes*...and all that good stuff w/ my friend abby...but then we got yelled at and that wasn't so awesome...but u know how it goes..u can't win em all.
ifihadagunidkissyou 0 posts
12/23/2004 5:53:00 PM
i've been alright. home sick, but i got to come home for christmas. so i'm excited and eager to see my family. how have you been? <3
ifihadagunidkissyou 0 posts
12/23/2004 5:50:00 PM
no. i'm in rehab.
load.click.SHOOT. 0 posts
12/22/2004 9:08:00 PM
nice try but its impossible for me to be. because you already took the greatest person alive spot.
<3
absolutelyFABULOUS 0 posts
12/21/2004 9:34:00 PM
well james its time for me to say good bye to this site, my brother was like" i saw your pictures on the internet" and my now my dad thinks im on some creepy porno/dating old men site. so yes. it hurts, i know dont cry. the end.
load.click.SHOOT. 0 posts
12/21/2004 6:58:00 PM
yep we did before.
because u wont admit that
YOU ARE THE BESTEST!
ha i win.
IntoTheSilence 0 posts
12/21/2004 4:56:00 PM
i see....well...now my excuse for not being on is cuz i thought my internet got disconnected when my mom left cuz the bill is still in her name even though she doesn't live here nemore...o well.....well that sounds awesome...ur band i mean...well it was freezing here on saturday.and i had to go to 3 different malls and my cousin's car broke down in the mcdonald's parking lot in eddinburg..that was fun..and i'm still in school... i've had 6 finals in 2days and i still have my algebra 2 final tomorrow...that's gonna be fun..i'll prolly fail but that's ok i suppose...and europe is gonna be soooo awesome...but i won't go if i don't get a move on in making some money somehow!!! well see ya...i have to go to yet another mall..X-mas shopping..fun stuff huh? XOXO <3
load.click.SHOOT. 0 posts
12/20/2004 5:51:00 PM
haha your welcome
but no one can rock harder than you
DUH everyone knows that.
Melgasm 0 posts
12/19/2004 9:01:00 PM
Yeah, christmas sucks, parents suck. go us children. love you. <3
load.click.SHOOT. 0 posts
12/14/2004 7:04:00 PM
my computer has a virus too so my computer barley lets me on.
thats so awesome tho that you are in a band. and the name rocks almost as much as you.
<3
Melgasm 0 posts
12/14/2004 6:30:00 PM
Thats awesome, im glad you're starting a new band. Me, well, ive just been sitting around doing nothing, mostly sleeping. its too busy tihs time of the year for me to go out. Lol.
absolutelyFABULOUS 0 posts
12/14/2004 1:27:00 PM
hey...HEY...HEYYYY ITS MOTHER FUCKING JAMES WRIGHT BITCH!!*&^%@@!%^#(
IntoTheSilence 0 posts
12/5/2004 4:50:00 PM
welll......i kind of forgot what u said to me..so i'm just gonna make something up...******************.......so how goes it in michigan? is it feakishly cold yet....cuz last time i was in michigan in the winter it was so cold...i'm thinking bout taking another trip up there sometime in the future...but hey i get to go to Europe in a year and a half. but for now i'm going to greenlake, wisconsin...not a bad trip....ooo...and by the way(the above ***'s is not a word...so don't trouble urself about it..hehe) i just had nothing to say and that's how i got my mind to start thinking again...o well....cya
Melgasm 0 posts
12/2/2004 11:49:00 PM
Hey hey<333

I've been doing great, sweetheart.
what about you?
load.click.SHOOT. 0 posts
12/2/2004 3:57:00 PM
heyy <33
ive been pretty good lately, how about you?
Fever Dream. 0 posts
12/1/2004 10:23:00 PM
I've been just wonderful!

And yourself? <3
IntoTheSilence 0 posts
11/22/2004 7:19:00 PM
its always a possibility.
Melgasm 0 posts
11/21/2004 8:23:00 PM
hehe

yesh.

but, mine's better.
so nyeh. =P
IntoTheSilence 0 posts
11/16/2004 4:22:00 PM
ahh...i see how its gonna be..now when u want to talk to me then i think i'll just be too lazy..<3
ifihadagunidkissyou 0 posts
11/14/2004 12:46:00 AM
aw, wow. it's you! haha. haven't talked to you in it seems forever, good to hear from you. how's everything been? not much is up with me, just bored. it's saturday night and i'm home. being grounded fucking blows. ha. mwah. <3
Fever Dream. 0 posts
11/13/2004 2:36:00 PM
ahhh thanks!

good luck with tryouts. :)
IntoTheSilence 0 posts
11/12/2004 6:06:00 PM
hey well now that i know that its working again...u have no excuses not to get on.
Fever Dream. 0 posts
11/10/2004 6:44:00 PM
Hello hello. <3

Well...basketball tryouts are next week, I think, and I'm a little nervous. My birthday is on Saturday, and I'm seeing my boyfriend in a play on Friday. I'm pretty excited!

What have you been up to?
IntoTheSilence 0 posts
11/10/2004 3:20:00 PM
well...i don't live w/ my mother nemore...i live w/ my cousin..that was the biggest change of the past time...and i dislocated/sprained my finger last sunday at church playing football...so i've been doing orchestra and stuff all week w/out the most important finger, and i have to do gym cuz i don't have a doctors note( i didn't go)..and i have guitar tomorrow...so i might have to play neways....wow..that took a long time to type..i'm having some difficulty.hehe
IntoTheSilence 0 posts
11/5/2004 8:42:00 PM
arrr...ur not trying very hard.
IntoTheSilence 0 posts
11/2/2004 5:50:00 PM
as u should...u've been a busy boy haven't u?
IntoTheSilence 0 posts
11/1/2004 7:40:00 PM
ok u time to start getting on now...sounds good to me.
IntoTheSilence 0 posts
10/27/2004 6:21:00 PM
ooh and i agree w/ the comment of algebra 2 sucks....that was my lowest grade too...it does suck pretty bad.
IntoTheSilence 0 posts
10/27/2004 6:20:00 PM
thanks....but sadly enough to say..i can't really be too happy about them right now..i think i completely screwed up on something important.
IntoTheSilence 0 posts
10/26/2004 8:20:00 PM
hey...i added some new pics..what say u about them?
IntoTheSilence 0 posts
10/26/2004 5:12:00 PM
just dandy...mom hasn't been home since last thursday...that's pretty awesome...but i havent' been sleeping at home neways..i've been around.what mom don't know won't hurt her will it? hey i passed first 9 weeks!! that's exciting. sort of
IntoTheSilence 0 posts
10/21/2004 7:48:00 PM
hey now...don't hold grudges.
IntoTheSilence 0 posts
10/20/2004 9:52:00 PM
grrr...get on!!!
IntoTheSilence 0 posts
10/18/2004 10:05:00 PM
hey now that wasn't very nice.
Melgasm 0 posts
10/10/2004 12:48:00 AM
Hey. Sorry I've not been on to talk to you, I'm over at a friend's house. I'll be home tomorrow though, probably anyway. I love you. *kisses your cheek*
Take My Handx 0 posts
10/9/2004 11:09:00 PM
aww.. ur cute!
Fever Dream. 0 posts
10/9/2004 5:20:00 PM
not a lot. im seeing PEPPER TONIGHT!! YEAH!!!

how have you been? anything special goin on?
load.click.SHOOT. 0 posts
10/9/2004 1:29:00 PM
heyyy
i know, its been a long time.
nothing really to interesting happend, we are still cleaning up from all the hurricanes.
how about you?
IntoTheSilence 0 posts
10/7/2004 11:12:00 PM
i see...hmmm....might want to get it together a little bit there...with never ceasing love...but then again it seems as if someone is not as taken w/ me as u are..dun dun dun.....
IntoTheSilence 0 posts
10/6/2004 9:03:00 PM
well my mother is making me get off...i'm assuming her new internet bf is supposed to call....god can't she just give it up..if she hasn't noticed the whole dating thing isn't really working out for her...well neways...till we speak again my love.
IntoTheSilence 0 posts
10/6/2004 8:53:00 PM
sry...my comp. is being its usual self...retarded..but hey what can u do?
IntoTheSilence 0 posts
10/6/2004 8:46:00 PM
well i just got kicked off aim...so if ur wondering why i didn't answer u that was the reason...stupid bojank comp....neways...ur too cute!!! i love u 2..hehe hey now that actually looks somewhat like an eye..isn't that all amazing?
learned my lesson 0 posts
10/4/2004 7:59:00 PM
i like yur jimmi hendrix hair hehe *wink wink *
GOD, sports, guitar, going to shows, writing lyrics/music, youth large t-shirts and tight fitting pants, girls, hardcore dancing, getting killed in thrashes, killing people in thrashes, taking pictures, being lazy, sleeping, and if you want you can feel free to im me - pitiful lament, or on myspace at www.myspace.com/readysetno - more when i feel like putting more....
alexisonfire, the used, silverstein, hawthorne heights, quit your life, your best kept secret, unearth, norma jean, atreyu, as i lay dying, christiansen, monday in london, walls of jericho, god forbid, beyond the embrace, one dead three wounded, glass casket, blue sky mile, taking back sunday, thursday, thrice, a7x, amber pacific, break the silence, stairwell, poisen the well, crackjaw, all ages, glassjaw, funeral for a friend, the wppp, trap door fucking exit, prisiner's delema, a perfect murder, boys night out, lostprophets, death cab for cutie, co&ca, another day ruined, for god they die, modest mouse, from autumn to ashes, hopesfall, the know how, minibosses, story of the year, finch, s.t.u.n., hot rod circut, vaux, daniel, till she cries, my chemical romance, skies of red, saosin, matchbook romance, the beautiful mistake, alk 3, bloodlined coligraphy, rufio, desperate measures, the red chord, coalesce, letter kills, slipknot, killswitch engage, brand new, dillinger escape plan, thirty3, converge, premotions of war, casey jones, scars of tomorrow, scarlet, a faith called chaos, salt the earth, east, fear before the march of flames, in reverent fear, love is red, all that remains, zao, stranger by day, still crussed, the autumn offering, the power and the glory, byzantine, otep, hatebreed, chimaira, fordirelifesake, remembering never, into the moat, chiodos, throwdown, madball, donnybrook, terror so many more......