34/M
Posts: 3
thethreadyoucurse
Regular User Since 8/31/2004 - Not Friends
philadelphia PA, USA - 6miles
Last 5/3/2006
chaosxisxme 0 posts
1/16/2005 1:19:00 AM
incredible band list.
spilledmyheart6 0 posts
12/13/2004 10:19:00 PM
well now that we've established that we're both cool.. whats up? haha
spilledmyheart6 0 posts
12/9/2004 6:28:00 PM
random comment cause you seem cool :)
Adam B. 0 posts
10/11/2004 2:24:00 PM
November 20th
Paul Green School of Rock
478 Acorn Lane 19335
Downingtown PA
Time- 5:30pm
Cost- $7
Bands-
ONE DEAD THREE WOUNDED w/
the divining
derringer
cleric
things fall apart
and we danced

come out and support these bands!
Euphonic Zine will be sponsoring the event with a full Euphonic table featuring video interviews/ reviews from tons of new bands. Also, our columnists (Haleigh and Mike) will have new columns for your reading pleasure.
Wonka Vision is also supporting this event in conjunction with Euphonic Zine. Be sure to pick up a copy of their zine too (it's free!)
FUCK YOUR SCENE 0 posts
9/26/2004 4:54:00 PM
u should definatly listen to them
FUCK YOUR SCENE 0 posts
9/24/2004 1:50:00 PM
do u like from a second story window?
FUCK YOUR SCENE 0 posts
9/22/2004 1:40:00 AM
unearth breakdowns. thats all i have to say.
nanner236 0 posts
9/21/2004 7:55:00 PM
heyyy
the jizzler 0 posts
9/21/2004 11:28:00 AM
and sushi
the jizzler 0 posts
9/21/2004 11:18:00 AM
you like etchings? have you ever come to see them at the Trappe YMCA or Fennarios in West Chester? if you have then you've probably seen my old band, By Nightfall. I also worked at American Eagle with Matt the singer and Chad the drummer, and Jake, the one-time bassist. they're all fucking hilarious and nice as hell.
thethreadyoucurse 0 posts
9/18/2004 6:35:00 PM
:/
rxqueen 0 posts
9/17/2004 10:28:00 PM
yea i used to live down there too... you should come visit me sometime<333
rxqueen 0 posts
9/17/2004 3:27:00 PM
awe youre all far away lol.
xsickboyx 0 posts
9/17/2004 4:59:00 AM
sick band list dude.
jane doe 0 posts
9/15/2004 5:34:00 PM
I went with school to the national constitution center and such. Boring, but we then got 5+ hours in the city afterwards. I shopped south street for a while and talked to some locals about music.

I really like the way everyone seems to accept/understand and especially with so many music stores. I got Joshua Fit For Battle/It Dies Today $5.00 each. I really really liked retrospect. Awesome place. I bought pants.

Lattter on!
rxqueen 0 posts
9/15/2004 9:39:00 AM
far northeast, Morrell Park?, You?
jane doe 0 posts
9/13/2004 12:53:00 AM
hi. you listen to good music.

im going to philly tomorrow.
rxqueen 0 posts
9/12/2004 12:27:00 PM
hey hey hey there.
insulinPUMPyou*up 0 posts
9/8/2004 12:50:00 AM
holla
abortions_are_good 0 posts
9/8/2004 12:26:00 AM
yeah i am a big fan of the comic strip. weird thing about the b-day eh?
abortions_are_good 0 posts
9/6/2004 10:37:00 PM
white ninja!
arcarsenal 0 posts
9/6/2004 1:53:00 AM
i think its pure genius for sure
arcarsenal 0 posts
9/6/2004 12:59:00 AM
oh its gotta be in there somewhere
i really like their lyrics, all absract and trippy
arcarsenal 0 posts
9/6/2004 12:46:00 AM
yeah , i definitly think its a cool word.
The Ultimate Warrior 0 posts
9/6/2004 12:32:00 AM
Yeah, not a lot of people seem to be into/know about "true emo." It is a shame, cus it is so good.
The Ultimate Warrior 0 posts
9/6/2004 12:24:00 AM
Yeah, I am really hoping to go to that show. I really would like to see them.


And whoa, we like a lot of the same music.
entrancedwedanced 0 posts
9/5/2004 9:19:00 PM
yeah man, that circle show will be amazing. maybe i'll see you there.

i like your choice of bands. high fives!
run&#9829;away 0 posts
9/1/2004 2:17:00 PM
yea he does.
its soo cool
i see him everyday
he comes in once in a while

whoa...seriously
thats had to been the best<3
i would have loved that
FigEPudn 0 posts
8/31/2004 11:05:00 PM
lol, yeahh!!!!!! thanky :) alexisonfire, w00t :)
run&#9829;away 0 posts
8/31/2004 10:06:00 PM
oh crap
im scared to pa now :-\
oh jeezs
but you could protect me
ha<33
run&#9829;away 0 posts
8/31/2004 10:03:00 PM
serious!!!
:-(
oh noooooo
that makes me sad!!!
run&#9829;away 0 posts
8/31/2004 9:46:00 PM
heyheyhey<3333333
FigEPudn 0 posts
8/31/2004 9:38:00 PM
darkness, welcome.
.Yeah.You.Suck. 0 posts
8/31/2004 9:36:00 PM
no problem..hi.
make a fucking mess 0 posts
8/31/2004 9:17:00 PM
hey
.Yeah.You.Suck. 0 posts
8/31/2004 9:16:00 PM
Welcome to pahardcore.com...enjoy.
making music. lowfi. self reflection. sorrow. guitar. drums. poetry. art. foreign films. science fiction. screamo. dissonance. insanity. sociological philosophies. the human mind. chaos theory. fantasy fiction books. rpg games. psychology. exestentialism. underground music. basement shows. wriiting. adult swim. romanticism.
city of caterpillar. circle takes the square. orchid. spirit of versailles. saetia. joshua fit for battle. sinking steps rising eyes. welcome the plague year. the blood brothers. you and i. cursive. love lost but not forgotten. off minor. appleseed cast. everytime i die. as the sun sets. daughters. 90 day men. thursday. at the drive-in. hot cross. alexisonfire. christie front drive. underoath.