20/M
Posts: 5
AT DAWN
Regular User Since 11/4/2004 - Not Friends
Marysville CA, USA - 2,441miles
Last 7/12/2005
make me sin 0 posts
6/20/2005 4:04:00 PM
hey whats up
Therron Hates You 0 posts
5/17/2005 1:47:00 PM
I love your face!
DeathByTear 0 posts
4/15/2005 12:27:00 PM
stratovarius and labryinth are good, i never heard of dragon force
DeathByTear 0 posts
4/12/2005 10:37:00 PM
and in general Dream Theater fucking owns!
DeathByTear 0 posts
4/12/2005 2:57:00 PM
sup man, yea deffianatly!
Hallowedbthyname 0 posts
4/11/2005 7:27:00 PM
My friend George's band Set Ablaze is touring with Necrophagist this summer man! If they come here, my band might get to open, and if not I'm definitely gonna have him bring me back to jam with muhammad.
The Abolition Of Man 0 posts
4/11/2005 10:01:00 AM
hahaha. I'm fine, as always. How about you?
NoPartyAnimal 0 posts
4/8/2005 8:47:00 AM
That makes you warm?
ha. that's awesome.
I wish I still felt warm over sleep.
<33
NoPartyAnimal 0 posts
4/7/2005 9:00:00 AM
I honestly live for sandwiches and Numbers...
What makes you feel warm inside?
NoPartyAnimal 0 posts
4/6/2005 8:35:00 AM
How is life? What is your reason for living?
NoPartyAnimal 0 posts
4/4/2005 11:28:00 AM
shit happens.
but why?
MinusThe Lourdes 0 posts
4/3/2005 10:56:00 PM
hahahahaha. how odd.
MinusThe Lourdes 0 posts
4/3/2005 10:35:00 PM
why are you doot doot dooting? well, whats up? i haven't talked to you in a while.
lets disco, kthnx 0 posts
4/3/2005 2:04:00 PM
lol hi.
American_Requiem 0 posts
3/29/2005 1:45:00 PM
huh?
DiEyOuNgStAyPrEtTy 0 posts
3/28/2005 1:15:00 AM
:)
ShatteredSilence 0 posts
3/26/2005 4:29:00 AM
good morning
sad come down 0 posts
3/25/2005 11:35:00 AM
lol i no
ShatteredSilence 0 posts
3/24/2005 9:38:00 PM
lol well maybe you will someday :)
ShatteredSilence 0 posts
3/24/2005 12:04:00 AM
exciting shit
ShatteredSilence 0 posts
3/23/2005 8:30:00 AM
is that so....well how are you?
Xspirit not deadX 0 posts
3/15/2005 1:29:00 AM
.....ONE LAST ENEMY IS HELLA BADASS.....
STURGIS 0 posts
3/14/2005 5:43:00 PM
i already knew that
Perks*Of*Me 0 posts
3/13/2005 6:00:00 PM
pretty good and yourself?!
Perks*Of*Me 0 posts
3/12/2005 7:02:00 PM
he how you doin?!
MinusThe Lourdes 0 posts
3/5/2005 4:37:00 PM
hey.
broken_trust 0 posts
3/4/2005 2:10:00 PM
hello , how are you?
Perks*Of*Me 0 posts
3/3/2005 7:26:00 PM
reallly i cant see you hehe :)
\m/LöLä\m/ 0 posts
3/3/2005 2:23:00 PM
yup yup .. u gotta keep up :P
berries 0 posts
3/3/2005 11:31:00 AM
Hahaha
Metal til Im sixty 0 posts
3/3/2005 11:13:00 AM
yes i do know that band, in fact i'm a huge fan of that band.
ImMorepunkrockThanU 0 posts
3/3/2005 7:38:00 AM
my nose? wtf
ImMorepunkrockThanU 0 posts
3/3/2005 7:37:00 AM
\m/LöLä\m/ 0 posts
3/3/2005 3:01:00 AM
what a great plan ;)
hey there
MinusThe Lourdes 0 posts
3/1/2005 8:56:00 PM
hello. how are you doing?
xXyourbiggestfanXx 0 posts
2/28/2005 11:59:00 AM
well hello there
how are you doing?
.halie.
Perks*Of*Me 0 posts
2/28/2005 11:38:00 AM
hiya nice pic i love your name well byebye :)
trul 0 posts
2/23/2005 4:27:00 PM
i/m fine making draws....;) kisses loco
the jizzler 0 posts
2/23/2005 3:15:00 AM
eh just putting off some homework.
trul 0 posts
2/17/2005 4:02:00 PM
hola hola hola!!!!!

how are u???
31829 0 posts
2/6/2005 1:45:00 AM
WOO! Umm... Actually. Nothing major like that with the muffins. It more earned an honorable mention cause they were fun to make and I don't do a lot of baking... It's just really random and out of the ordinary for me so yeah. Heh. :D Anyways... What are you up to now? Anything like my baking? Toodeloo!
31829 0 posts
2/3/2005 10:51:00 PM
Haha. I see that... And how cool. I am actually quite good. I made muffins today. :)
yournotfunny 0 posts
1/25/2005 9:17:00 PM
oh sweet, ill be lookin forward to it. you guys kick the ass
yournotfunny 0 posts
1/24/2005 11:28:00 PM
yeo thats awesome duude,it sounds really good, are you gusy gonna have studio quality songs anytiem soon?
yournotfunny 0 posts
1/22/2005 11:50:00 PM
yeo duude, what did you record those live songs with?
annamaria 0 posts
1/8/2005 3:00:00 PM
haha at first your message confused me because i forgot i asked what was new. anyways =] coooool! yeah its soo gross and rainy here right now (violins.) well talk to you later <3
annamaria 0 posts
1/2/2005 9:24:00 PM
thank you :) so whats nnnnewwww !
annamaria 0 posts
1/1/2005 2:58:00 AM
sweet pictures :)
xXyourbiggestfanXx 0 posts
12/25/2004 9:52:00 PM
haha yea it was a compliment
xXyourbiggestfanXx 0 posts
12/24/2004 2:36:00 AM
that picture is sweeeeet.
KillMeThisTime 0 posts
12/21/2004 3:48:00 PM
great stuff!! check out us - http://www.pahardcore.com/bands/overload
AllHottiesEatThaJiz 0 posts
12/15/2004 7:45:00 AM
ohh well thats awesome
AllHottiesEatThaJiz 0 posts
12/13/2004 3:32:00 PM
you like thin lizzy ???
caligraphy 0 posts
12/12/2004 5:01:00 PM
Pig Destroyer kicks ass by the way...
FigEPudn 0 posts
12/7/2004 3:46:00 PM
WHA?!!?? That's ludicrous, I thought I had!!! Well, I think I added you on myspace at least. ugh, im disgusted with myself. my apologies. no cards for caitlyn.
FigEPudn 0 posts
12/6/2004 2:38:00 PM
"yes everyone does tag thier. but we didnt tag that a herion addict did it for us. and told us about the safty aspect of tagging, "always wear your painting mask you dont wanna inhale" and then directly after injects herion into his veins, pretty ironic. thanks for checking us out."
LOLOLOL, well, that sounds like a classic heroin addict to me. Ahhh, I love California. Nowhere else in the world would you find such crazy kooks. Except maybe New York. And certain parts of Pennsylvania. Maybe.
SweetAddiction 0 posts
11/26/2004 12:38:00 AM
never heard of u guys before, good luck and stuff
caligraphy 0 posts
11/24/2004 9:20:00 PM
You guys are all right.
caligraphy 0 posts
11/24/2004 7:28:00 PM
I just don't understand. But ok, I'll add you to my bud list. You're officially part of the cool-guy club now. Here's your membership card.
UNTIL.INK.RUNS.OUT 0 posts
11/21/2004 6:18:00 PM
o.k i added you but i cant hear you guys iono like what do i do
caligraphy 0 posts
11/21/2004 1:12:00 AM
??
auroraxborealis 0 posts
11/19/2004 9:17:00 PM
you guys are pretty sick. i like the songs. thats sweet you played with anterrabae. my old band was booked with terror but then we broke up a week before the show lol. im gonna add you on myspace too.
BredxFromxPain 0 posts
11/19/2004 2:50:00 PM
nice tag.and sick songs.\m/.
"KILLIFORNIA"

:'( daggs
FigEPudn 0 posts
11/18/2004 7:22:00 PM
everyone tags in san fran, so sad :(
.janedoe. 0 posts
11/16/2004 11:47:00 PM
you guys are fucking good dude. its no problem.
yournotfunny 0 posts
11/16/2004 1:43:00 PM
duude no problem....you guys are crazy
MUSIC, http://www.myspace.com/atdawn , http://www.atdawnrock.com , http://www.pahardcore.com/bands/atdawn
too many for me to list, cause im lazy like that.