30/F
Posts: 0
x_mich3ll3_x
Regular User Since 12/21/2004 - Not Friends
Chula Vista,San Deigo CA, USA - 2,360miles
Last 6/14/2005
Turtle Power 0 posts
4/11/2005 2:15:00 PM
why hello there cutie;)
Ancient Prophet 0 posts
3/30/2005 11:46:00 PM
im 16 and 17 in may
anyhow 0 posts
3/26/2005 4:37:00 AM
odd
Ancient Prophet 0 posts
3/21/2005 7:56:00 PM
nice , i live in eastlake trails , i go to easlake high:P:P:P , sometimes on the weekends i go to TJ to play with my old band
\XxFallingSkyXx/ 0 posts
3/1/2005 9:50:00 PM
heyhey, thanks a bunch, have a good time youself!
el chupacabra 0 posts
2/14/2005 8:36:00 PM
Hey, i'm good. Happy valentines day!
Oratorio In Grey 0 posts
2/10/2005 7:55:00 PM
15
northerrn 0 posts
2/10/2005 7:30:00 PM
ooo haircut looks really good
Oratorio In Grey 0 posts
2/10/2005 4:40:00 PM
haha thanks. you dont look too bad yourself.
jargar 0 posts
2/6/2005 1:33:00 PM
get outta my country
PS..iloveyou 0 posts
2/2/2005 9:35:00 AM
why stop at a 14 gauge?
**ADELLEDA** 0 posts
1/30/2005 3:10:00 PM
heyyyy!!! thanx for the welcome i think you look very sweet on your pics and very funny :-) you can hear my band at www.purevolume.com/dietobealive it would be nice <33 ttyl
northerrn 0 posts
1/28/2005 7:16:00 PM
yeah probably, my sn is vengedthrice
northerrn 0 posts
1/27/2005 7:52:00 PM
heh...thanks, so whats up in your life?
the_chubb 0 posts
1/27/2005 12:29:00 PM
hello
northerrn 0 posts
1/26/2005 2:22:00 AM
hi
jargar 0 posts
1/23/2005 4:44:00 PM
#pacs
jargar 0 posts
1/23/2005 4:43:00 PM
YOU'RE DAMN RIGHT EW FUCKIN GET OUT OF MY COUNTRY
nowthatsrocknroll 0 posts
1/23/2005 4:43:00 PM
#meepins
jargar 0 posts
1/23/2005 4:42:00 PM
YOU'RE DAMN RIGHT EW FUCKIN GET OUT OF MY COUNTRY
tyMoe 0 posts
1/22/2005 7:59:00 AM
hehehe... it was just a joke..:D
i knew what you mean with woah...;)
atrocity 0 posts
1/21/2005 9:28:00 PM
messy hair is hot, and wow you have a nice ass.
killin it 0 posts
1/21/2005 7:10:00 PM
youre adorable. sooo weird how you were born in 1990. i dont know why but for some reason i associate 1990 with like.....6 year olds and infants. im getting old.
tyMoe 0 posts
1/17/2005 2:15:00 PM
who's woah ? *G*
hehehe :D

thx ;)
BeautifulDisgrace 0 posts
1/7/2005 11:25:00 PM
kissable and quiet
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:51:00 PM
shit shes inside i dished out to much money to leave her outside plus i love her way to much
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:50:00 PM
thats cool
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:48:00 PM
THEY INSIDE OR OUT SIDE sorry about the caps
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:42:00 PM
thats cool
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:35:00 PM
awe how much did you pay for her?
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:33:00 PM
i paid like $1,500 for her
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:32:00 PM
awe thats cool yeah niekahs only two years old she so amazing she got the greatest personality ever
urfavoritehooker 0 posts
1/6/2005 4:00:00 PM
yeah she is
NATE NGC 0 posts
1/5/2005 11:00:00 PM
not bad you?
XplayXaloneX 0 posts
1/5/2005 10:48:00 PM
im 14 the 20th...sadly
[HarmoniousDisorder] 0 posts
1/5/2005 6:15:00 AM
hey how r u?
PenniesAreRad 0 posts
1/4/2005 6:07:00 PM
You can IM me anytime you would like to.
i.love.u.and.goodbye 0 posts
1/4/2005 10:12:00 AM
Thanks... <3

God bless you with all is light... X X X
tyMoe 0 posts
1/4/2005 6:48:00 AM
yeah... thx..
i'm fuckin' sixteen...^^
xyourlastkissx 0 posts
1/3/2005 10:53:00 PM
whats going on?
LRocker 0 posts
1/3/2005 8:53:00 PM
ya ya we're chill
DAN! 0 posts
1/3/2005 5:00:00 PM
thanks.
Ravens last cry 0 posts
1/3/2005 10:09:00 AM
Well, Erm thank you.
!Shark 0 posts
1/2/2005 10:43:00 PM
thank you.
NX034 0 posts
1/2/2005 10:33:00 PM
lol, thanks. You're pretty, for a 14 year old
danaconda 0 posts
1/2/2005 9:17:00 PM
doo pee doo pee dooooooo

safe as piss x
PenniesAreRad 0 posts
1/2/2005 6:46:00 PM
They are wicked x ten.
LRocker 0 posts
1/2/2005 6:35:00 PM
yeah in all those pics i was messin around like the one with the spandex n shit ha i dont dress like that... when i try to look good or somethin i look 18 and now i dont even have black hair i just got it back to my normal color blonde and i got black underneeth which looks pretty sick ill have new pics up soon
LRocker 0 posts
1/2/2005 6:32:00 PM
yeah i look mad young sometimes but its whatev
LRocker 0 posts
1/2/2005 6:20:00 PM
nah im not 14...16
LRocker 0 posts
1/2/2005 5:25:00 PM
hahahaha i didnt mean your a dude when i said it...
camera the obscura 0 posts
1/2/2005 4:20:00 PM
I dont know, thats the best part.
camera the obscura 0 posts
1/2/2005 1:45:00 AM
ok.
PenniesAreRad 0 posts
1/2/2005 1:16:00 AM
I thank you.

Do you like cheesies? Or pop rocks?
LRocker 0 posts
1/2/2005 12:48:00 AM
wow drop it dude... no comment needed
CutzFromTheKrypt 0 posts
1/1/2005 8:48:00 PM
in the flip hoodie
scotty izownce 0 posts
1/1/2005 7:23:00 PM
jaheeze im just kidding.

i.m. me sometime, deeplitpurple















love scott
ihearthasselhoff 0 posts
1/1/2005 7:20:00 PM
hi, i'm Will, and thank you.
scotty izownce 0 posts
1/1/2005 7:18:00 PM
nice but though.

:)
scotty izownce 0 posts
1/1/2005 7:17:00 PM
FUCK OFF YOU FUCKING SCENE SLUT
el chupacabra 0 posts
1/1/2005 2:11:00 PM
bonjour
.janedoe. 0 posts
12/31/2004 7:06:00 PM
heyy u. whats goin on?
Worth A Century 0 posts
12/31/2004 6:41:00 PM
Listen to music,skate,go to shows,etc. and you?
Worth A Century 0 posts
12/31/2004 4:07:00 PM
Thanks you are to.
vincentpghpa 0 posts
12/31/2004 3:58:00 PM
quote:
boys who wear Girl pants thats just plain hot



You make it obvious your just 14!
x_mich3ll3_x 0 posts
12/31/2004 3:41:00 PM
no !
hehe i ♥ skater boys and boys that are in bands :) boys who wear Girl pants thats just plain hot :) ha well yea.. im me or comment so i can meet new people :) i gauged my ears to a 14 pretty small but w/e lol lip percings =) ♥
Hellogoodbye, Switchfoot, Matchbook Romance, The Killers, My Chemical Romance, Taking Back Sunday, Green Day, I ♥ Billy Idol he's way awesome =),The Used, Anti-Flag, AFI,etc... ♥